What is your name ☏☎

1.4K 70 19
                                    

❌-el
❎-ea

Aşteptam si tot așteptam pana in momentul in care Niall a aparut brusc in vestiar , speriidu-ma, astfel blestemandu-ma ca am inchis, insa dupa un oftat, mi-am luat o atitudine mai vesela, zambind fortat, desi , mie una imi venea mai degraba sa urlu.

Haide, clienţii te asteaptă.a spus el cu un botic adorabil, insa gândul tot la misteriosul necunoscut mi-a ramas.

****

După ce mi-am terminat tura, la fel ca Niall, am mers in oras, asa cum planificase blondul.Ne-am dus la cinematograf si am urmarit un film de groaza, unde cam aveam senzatia ca Niall se cam folosea de frica mea pentru a ma imbratisa, insa, in orice caz, nu a fost atat de rau pe cat ma gandeam.

Cand am iesit din cinematograf, mana lui se odihnea frumos dupa umerii mei, de parca am fi fost un cumplu...insa chiar eram departe, foarte departe de asta, cel putin in opinia mea.

Era adevarat ca Niall era un tip aratos si grozav, amuzant, insa parca era ceva ce ma impiedica sa ii atribui lui toata atentia...parca era ceva ce ma măcina...ce nu ma lasa in pace, si stiam exact ce era.Misteriosul necunoscut.

Dar de ce ma gandeam la el daca nici macar nu stiu cum arata sau macar cum il cheama? Nici nu stiu...Dar brusc plimbarea mea cu Niall pe bulevard a fost intrerupta de un apel.

De un apel de la numarul privat.

Scuze ,trebuie sa raspund.i-am spus usor lui Niall, facand doi pasi mai in faţă.

❌-Doamne , in sfarsit ai raspuns!i-am auzit glasul exasperat.

❎-M-ai... mai sunat?am intrebat eu surprinsa.

❌-Pai da, pentru ca mi-ai inchis atunci cand aveam sa iti spun...

❎-Da, da, imi pare rau, nu am auzit telefonul , si atunci ti-am inchis din gresala , iar daca as fi stiut numarul tau, te-as fi sunat.Mi-am cerut eu repede scuze.Dar stai, de ce imi pasa asa de mult?

❌-Uite, numele meu este Harry, Harry Styles.a mai spus inainte sa inchida.

Si asa, am aflat primul detaliu semnificativ despre el(inafara ca ii place sa apele fete necunoscute cu numar privat) care ma face sa imi bata inima mai tare .

Numele lui, e pe buzele mele acum.

▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷▷

Bem!Capitol nou , dupa un car de ani.

Private NumberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum