A game

474 36 3
                                    

Din aceea seara ma tot gandesc.

Ma gandesc la... Harry...ce nume frumos, ca si vocea lui... insa ma intreb, oare el cum o fi ?

O fi un om bun?Sau rau?

Este brunet, saten sau blond poate chiar roşcat?

Este inalt sau scund?

Este...gata cu intrebarile acestea fara sens.Cel mai probabil nu imi va raspunde nimeni la aceste curiozitati, mai ales el...si oare de ce imi bat capul atata?Nu e ca si cum il plac sau asa ceva... doar ca atunci cand vorbesc cu el... chiar si pentru cateva minute, secunde, vocea sa ma face sa am un nod in stomac.Dar nu asta contează... ce conteaza e ca nu il voi cunoaste niciodată...si ăsta e adevarul crud.Tot ce fac acum este sa stau in pat si sa ma gandesc la aceste detalii nesemnificative ... sau poate chiar foarte semnificative...immn chiar nu stiu .

Insa ce stiu acum, este ca imi suna telefonul.
Raspund fara ezitare si fara sa ma uit la apelant si aud din nou aceea voce...acel timbru deosebit...e Harry.

Hei ceao bella.Ce faci Adeline?m-a intrebat el cu un ton dulce.

Hei, bine și... tocmai m-ai facut frumoasă cumva?am zambit, surazand ușor.

Pai oare nu si esti?l-am auzit razand si pe el.

Dar Harry, nici macar nu ști cum arăt.am ras mai tare.

Nu contează, eu te vad frumoasa si prin telefon.Ai cumva ochii caprui?

❎Wow cum ai nimerit-o ?am intrebat surprinsa.

❌Ti-am spus , eu simt nu trebuie sa vad.s-a laudat el cu un ton de diva, apoi dand intr-un râs contagios.

❎Ehh nu mai spune, ce vrăjeli mai bagi pfff, incerci sa ma cuceresti sau ceva?am inceput eu sa imi bat joc de el, dar parca era si un sâmbure de adevar in intrebarea aceea.

❌Hai nu serios , daca voiam, o faceam de mult doar trimitandu-ti o imagine ,pentru ca sunt irezistibil.a supus iarăși pe tonul lui de diva care nu alta, dar ma facea sa imi dau ochii peste cap.

Auzi, daca eşti asa de irezistibil de ce nu imi dai numărul tău?l-am provocat, dar normal ca a batut repede in retragere, lașul!

❌Inca nu, dar hai sa jucăm un joc ,ce spui?

❎Ce fel de joc?am intrebat curioasa.

❌Tu imi vei spune in fiecare zi cand te sun ceva despre tine si eu ceva despre mine.Aşa ne vom cunoaşte mai bine , ce spui?Accepţi?

❎Ught...bine, dar acum trebuie sa inchid, trebuie sa merg la lucru.am spus oftand cand am vazut ceasul de pe noptieră care ma anunta ca nu mai am mult si trebuie sa plec.

❌Ah, unde lucrezi?a întrebat el repede curios .

❎Incepem de maine cu jocul, bye!am spus cu un ranjet pe faţă.

❌Dar...

Asta a fost tot ce am mai auzit inainte sa inchid telefonul. Ce bine e sa ai ultimul cuvant.

Deci de maine, va incepe micul nostru joc.

Dar oare va merita sa ma destăinui unui necunoscut?

Presupun ca voi afla.

Private NumberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum