Off o nouă zi, alte ore de lucru la cafenea. Nu ca nu imi plăcea, pentru ca defapt chiar adoram cafeneaua, decorul nu era extravagant, culorile erau inchise, iar pe fundal, mereu se auzeau melodii lente cantate deobicei cu pianul si chitara.
Eram chiar mulţumită de slujba mea, adica aveam doar 4 ore pe zi de muncă ( in zilele neaglomerate , poate maxim 5) si aveam un salariu bunicel din care sa ma întreţin.
Nu mă plângeam de fel, dar azi mi se parea o zi nasoală, zic asta pentru ca acum, in momentul actual aveam o durere nemaipomenită de picioare si cred cu desăvârşire ca tocmai facusem bătături datorită noilor mei pantofi.
Am oftat total exasperată pentru ca momentan cafeneaua erau full, deci eram foarte solicitată si am continuat sa alerg printre mese deși picioarele ma dureau îngrozitor.
După muncă, am ajuns grăbită acasă si le-am dat picioruşelor mele, liberatatea mult dorită, însă chiar ma plictiseam. Nu puteam ieși nici în oraş pentru ca membrele inferioare nu imi permiteau ,dar nici sa stau la TV sa ma uit la emisiuni fără sens nu aveam chef.
Si ce sa vezi! Tocmai atunci anonimul meu number one m-a salvat.
❌Hei străino, ce faci? îi aud vocea bine dispusa prin receptorul telefonului.
❎Oribil acum că intrebi, nu mai pot de piciore din cauza unor pantofi blestemaţi de zâna cea urâtă, am avut o zi plina la job, iar acum imi dadea târcoale plictiseala, noroc ca esti tu aici sa o alungi! am încheiat intr-o nota mai veselă .
❌Wow, ai avut o zi încărcată bag de seamă, noroc ca sunt eu aici, normal, sa te bine dispun, oare ce s-ar face lumea asta fără mine!? începe el iar pe tonul sa de divă, care in momentul acesta ma facea sa rad cu gura pana la urechi.
❎Nu... da chiar ai dreptate, acum ca vorbim, ce ar fi dacă am continua jocul? IMM? il intreb fără reţinere pentru ca sincer sunt curioasa ce are sa imi spună despre el azi. Chiar vreau sa aflu.
❌Păi... am ochii verzi! se trezeste el urlând ca boul, eu având o fată gen: "din toate chestiile pe care puteai sa le spui despre tine, tu ai ales tocmai asta!?!? "ceea ce i-am si urlat in telefon, total dezamăgită. Ma gandeam ca imi va spune si el de filmul sa preferat, felul sa favorit de mâncare sau orice altceva dar asta!?
Și eu am parul verde, nah!❌Serios ?intreaba acesta şocat.
❎Nu, dar verdele e culoarea mea preferată. îi dau o informaţie la fel de seacă ca a sa, parcă simtindu-l cum ranjeste prin telefon ,dar ce s-a intamplat a fost doar o coincidenţă, mie chiar imi place verdele.
❌Ăsta e un mod de a spune ca ma placi? flirtează acesta , iar eu imi dau ochii peste cap amuzată.
❎Sigur Harry, m-am îndrăgostit de ochii tai cu posibilă conjunctivită prin telefon.zic sarcastică de data aceasta, auzindu-l ofticandu-se .
❌Cum sa aibă ochii mei superbi conjunctivită!?tipa asemenea unei piţipoance Harry, dandu-mi lacrimile de ras, chiar mi-a facut noaptea mai frumoasă.
❎Acum gata regina dramelor, mai vorbim maine ca acum trebuie sa ma culc ochi verzi, pa!
❌Ce!? Te iei de ochii mei si apoi te culci? Asta nu va rămâne aşa! ma "ameninţă "acesta, eu surâzând uşor.
❎Ok Harry, ne duelăm mâine pentru onorea ochilor tăi de broască ,pa! spun razand si închid desi pe fundal încă se auzea protestele lui Harry.
Vedem noi la următorul apel.
CITEȘTI
Private Number
FanfictionCum poate brusc, enervantul numar privat sa devina interesant? Simplu, aparent cu o viata monotonă si plictisitoare, frumoasa Adeline ajunge sa il considere pe necunoscutul care o suna cu numar privat, un mister ce trebuie rezolvat Un numar privat ...