başlamadan önce küçük bir konuşma

74 20 2
                                    

Öhööhömm evet millet başlamadan küçük bir konuşma yapalım dimi kızlar. şimdi kızlar dedim saçma oldu şöyle diyim bu hikayeyi 3 kız birlikte yazıcaz. Sıra sıra konuşucaz neyse ben başlıyorum. tamamdırr selam olsun sana psikopat genç; benim adım irem şuan aşırı derecede kendimi tanıtasım geldi hmm deli dolu bi insanım kolay kolay kızmam ama kızdığım zamanda işte o zaman korkun benden heheyy. hikayeye dönersek bu hikayeye neden başladık inanın ki en ufak bi fikrim dahi yok sanırım teog bizde kafa yaptı. Bu arada burdan teog sınavına bu sene girmiş herkese selam yolluyorum bazılarımıza sınav kazık gibi saplandı bazılarımızda az yanlışlar yapıp çıktı (betül 2 yanlış yaptı onu boğmak istiyorumm :P :D ) böyle giderse ben yine konudan çıkıcam sözü size bırakıyorum kızlar artık hanginiz yazıcaksa...

Selam, Teog maduru arkadaşlarım, ve teog maduru olmayan arkadaşlarım. Ben Betül. Anlatacak bir şeyim yok gibi. Hepinize mütüşüklü, harkulade, ve eğlenceli okumalar... :* :* :* :*

Selaaaam Nisa ben üç silahşorlerden en kısa olanı -_- Lafı uzatmak istemiyorum hikaye için aşırı psiko düşüncelerim var inşallah beğenirsiniz ve takip edersiniz :D Yukarıda Zeynep saçmalamış bi alkışlayıp burayı terkedebilirim ( O değil kimse okumuyomuş :D Okumayan "Psikopat Katiller" hikayemizdeki mağdurlardan olabilir ^_^ )


a handful of bloodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin