Merhaba arkadaşlar;
öncelikle şunu söylemek istiyorum, ilk bölüm Kumsal'ın ağzından yazılmıştı ve bu bölümde İlke'nin ağzından yazılıcak. İyi okumalar :*
Koridorda yavaşça ilerledikten sonra odaya daldık.
''Uyumuşlar mıdır dersin?'' dedi Kumsal
''Sanmıyorum'' dedim ve kapıyı çalıp içeri daldık. Kaan bize mal mal baktıyodu Rüzgar ise hafif gülüyodu sonuçta geliceğimizden haberi vardı. Kaan'ın bu haline karşılık gülmemek elde değil tipe bak.
''Eee Kaan bey hazır mısınız?'' dedi Kumsal ve Kaan'ın omzuna vurdu.
''Bilmiyorum ki ya sizi çok özliyicem'' dedi Kaan. O susunca hemen lafa atladım.
''Bizde özlicez deliii.'' dedim. Odayı hüzün kaplıyodu bildiğin. Kaan yatağa oturmuş yeri izliyo, Rüzgar ve Kumsal birbirlerine kaş göz hareketi yapıyolardı tamam bunların aklında bişey var, ben onlara bakmayı sürdürürken bi anda gülmeye başladılar. OnlarA hala 'ne yapıyo bu götten bacaklılar'der gibi bakıyodum, benim yerime Kaan konuştu
''Neye gülüyosunuz yaa, bi efkarlandırmadınız''
''Gelirken İlke öyle bir düşüyodu ki bir an yerle bir ilişkileri var sandım'' dedi Kumsal ve Rüzgar ona eşlik etti.
''Bende gördüm mükko bir kayıştı, alkış alalım lütfen'' dedi. Çocukların bunu Kaan'ı güldürmek için bunu yaptıkları çok belliydi bizim grubumuzun bi sakarı var ama ben değilim o kişi Rüzgar'ın ta kendisi, Kaan grubun abisi gibi , Kumsal ise dışardan iyi ama beyninde binlerce tilki dolaşır hiç birininde kuyruğu birbirine değmez ne zaman ne yapıcağı belli olmaz, ben bu grubun daha çok şeker tiplisiyim ama bi o kadar zekiyim.
''Kaan bizi unutmıyıcaksın dimi?'' dedim , bir anda Kaan tam ağzını açmıştı ki Kumsal araya girdi ve
''Hele bi unutsun onun bütün hafıza damarlarını yırtarım'' dedi ve eline geçen yastığı Kaan'a fırlattı. Biz hep böyle gülüşürken saate baktım 4'e geliyodu. Hemen ayağa kalktım ve
''Hadi Kumsal kalk çok oyalandık bide Cadı Nuran'a yakalanırsak illaki azar yeriz'' dedim bunun üzerine Kumsal'da kalktı ve çocuklara 'görüşürüz' diyip odadan çıktık. Bizim koridora girdik tam Nuran'dan kurtulduk diyoduk ki karşımıza çıktı. Yarım saatlik ezikleme konuşmasından sonra anca odamıza dönebildik. En azından artık lafları haricinde hiçbir şekilde bize zarar veremiyodu küçükken bize yaptıkları dayanılmazdı, hepimiz o kadından nefret ediyorduk. Her birimiz anne ve babasız büyümüştük ve o pis bidon (Nuran) bize hiç şefkat göstermedi hatta bi kere Rüzgar'ın kolunu o kadar derin kesti ki ne revire gitmesine izin veriyodu ne de bizim yardım etmemize.
Odamıza girip direk yattık. Kumsal bi kaç saatte o derin uykusuna döndü. Ben ise duvarlarla tek başıma kaldım. Aklımda mütüşüklü planlar vardı gidip Kumsal'ın günlüğünü okuyucaktım. Normalde Kumsal'dan bişeyler kaçırmakta iyiydim ama bu sefer zor olcak gibiydi. Günlüğü yastığının altına koymuş , tam elimi uzattığım anda Kumsal'ın eli yakaladı kolumu ve geri itti.
''Hop dur bakalım orda, meraklı olmayı bıraktın sanıyodum geçen seferden '' dedi öyle diyince elimi başıma götürdüm. Bir kere daha okumaya kalktığımda hemen elimden defteri alıp kafama bi tane geçirdi elinin fazla ağır olduğunu o zaman anladım '' Onu sana kaptırmıyacağımı anlaman lazımdı bebeğim hadi birazcık uyu sabah uyuya kalma'' dedi ve geri yattı. Bende gidip yerime yattım. Bi süre sonra yavaşça yataktan kalktım ve yine defteri almaya kalktım ama bu sefer beni durduran eli değil bağırışıydı
''Yat zıbar İlke!'' dedi. Ben bu sefer nerdeyse koşarak yatağa girdim.
*********
Sabah kalktığımda Kumsal yatağında yoktu. Kesin lavabodadır bi bakıyım dedik ilk defa ben uyandırmadan kalkmıştı. Ben yataktan kalkarken lavabonun kapısı açıldı.
''Ooo sonunda uyanabildiniz bakıyorum da'' dedi alayla
''Duyanda her sabah erken kalkıyosun sanıcak Kumsal, kapa çeneni Kaan gitmeden yetişelim''
''Sen uyu uyu Kaan gitti bile '' dedi gitti mi ciddi mi bu ya
''Lan godoş sürüsü beni niye kaldırmadınız'' dedim ve bildiğin üstüne atladım.
''Dur tamam şaka yaptım daha yeni ailesi bile gelmedi''
''Kumsal ben senin şakan-'' dedim sözümü bitiremedim Kumsal küfrediceğimi anladığı anda bana dönüp işaret parmağıyla beni gösterdi ve 'hadi yiyiyosa bitir cümleni ' bakışını attı bende dil çıkarıp lavaboya gittim. Lavabodan çıkınca direk bahçeye indik çocuklar kalkmış bizim her zaman oturduğumuz yerde oturuyolardı. Kumsal ve ben koşup bir anda yanlarına oturduk ikiside birden bize döndü
''Nası geçiyo bakalım gününüz?'' diye sordu Kumsal
''Pek iyi olduğunu sanmıyorum'' dedi Kaan önüne dönerek Kumsal ve ben onun iki yanına geçtik ve sarıldı oda iki kolunu kaldırıp bize karşılık verdi.
''Deme lan öle iyi yanından bak cadıdan kurtuluyosun '' dedim
''Sizinle kalıcaksam eğer her gün onu görsem bile olur'' dedi. Kumsal ordan karnına yumuşak bi yumruk attı.
''Sus bakıyım sen ağlatcan beni be'' dedi. birlikte kıkırdadık. o sırada arkadan bi ses geldi.
''Siz zaten dışlayın beni ben gitseydim daha iyiymiş baksana yokluğum anlaşılmıyıcakmış bile''
''Gel bakalım buraya'' dedim oda hemen yanımıza geldi sarıldığı anda Kumsal bağırdı.
''Grup sarılması'' diye . Sonunda ayrıldık ve biraz daha sohbet ettik. Sonra arkadan yine bi ses geldi ama bu sefer müdürenin sesiydi.
''Kaan hadi ailen geldi''...
Merhaba millet
Ben irem Okuyan kişi sayısı ilk günden 32 kişi oldu bile bu çok güzel aslında ama vote ve yorum çok az. Beğenmediğiniz yerleri yorum attın yada eklememizi istediğiniz yerleri... :*Selam arkidaşlarım. Ben Zeynep. Dkdkdkdöcöc. Neyse işte şey diyorum feys grupcuğu açiyimmi nası olur veyada konuşma grubu ama ama üçümüzün arasında bi tek bnim feysim var. Neyse hallederiz bi şekilde. Bir de benim ayrı hesabımdaki kitapcıkımı da okumalısınız!!!!
Adım→ sweetgirl_betul
Kitabım→ Piskopat Katiller
Hepinise iyi okumalaarrr..... Muck muck muck
NOT: Benim hesabımı bulamadıysanız bu hesabın takip ettiği kişilere bakıp, sweetgirl_betul'u bulabilirsiniz. :* :* :* :* :* :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a handful of blood
Novela JuvenilHerkezee selammmm hey millet sıkıldınız dimi şimdi içinizde bizim gibi tam çatlak olanlar komik ve sarabilecek bir hikaye arıyodur ve bunlar gibi birrr sürü kişi dimi haksız mıyım yaniiii. Şimdi karşınızdaaa hem komedi hem arkadaşlık tutkunu bir hik...