*12*

3.7K 231 5
                                    

Vážně jsem se zamilovala do kluka kterého jsem z celého srdce nenáviděla.

Ano, zamilovala jsem se do něho. Ani nevím proč, ale přitahoval mě a přitahuje.

Teď jsem mu asi týden neodepsala, protože stále jsem v šoku. Na Twitteru potvrdil, že je to on.

Recituji: @Harry_Styles: Sarah, I know you hate me, but I fell in love with. Althought we just wrote, but this monts, writing with you was worth it. I love you. @Sarah_Dowson

I tomu jsem nemohla uvěřit, ale je to opravdu on. Bojím se mu napsat. Bojím se s nim setkat.

Harry:

Už mi týden neodepsala. Nějakou čirou náhodou jsem si zjistil kde bydlí.

Bydlí v Londýně. Není to zas tak daleko. No i když asi jo.. Teď jsme v Austrálii.

Koupil jsem si letenku a zdrhl jsem.

Ano zdrhl. Pro ní bych udělal cokoliv.

Nasedl jsem do prvního letadla a vyletěl jsem.

Letěl jsem asi 12 hodin. (Pozn.au.nevím jak dlouho se jede z Austrálie do Londýna takže..:D).

Dorazil jsem na místo a vzak si prvního taxíka. Řekl jsem mu adresu a vyjel.

Sarah

Ležela jsem v posteli a koukala se na filmy.
Najednou někdo zazvonil. Neochotně jsem se zvedla a šla otevřít.

Otevřela jsem a ztuhla jsem.

Byl tam Harry. Ano ten Harry s kterým jsem si psala.

Hned jsem ho objala. Byl překvapený, ale hned mě objal na zpět.

Odtáhl se a koukl se mi do očí.

"Víš Sarah, i když jsme si psali jen měsíc, tak jsem se do tebe zamiloval" řekl a bylo vidět, že je nervózní jestli řeknu, že ho nechci vidět nebo, že ho taky miluju.

Hned jsem se přitiskla na jeho rty.

Odtáhla jsem se a řekla "Taky tě miluju".

Znova mě políbil. Pozvala jsem ho dál. Jelikož byl večer tak jsme šli spát. Dal mi pusu na dobrou noc a hned jsem usnula s nejlepšim pocitem, že vás někdo chrání.

Texting // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat