Speciál za 5K reads♥

3.1K 186 17
                                    

Sarah

Po asi hoďce jsem šla dolu.

Byl tam nejaký papír. Otevřela jsem ho.

Sáro.. když to budeš číst, tak já už budu buď na letišti nebo v letadle. Jen Ti chci říct, že tě opravdu miluju a kdybych tu mohl zůstat tak tu zůstanu, ale to nemohu.

Miluju tě srdíčko moje. Tvůj Harryx.

Najednou jsem začala nehorázně brečet. Spadla jsem na zem a brečela dál.

Proč? Proč já?

Nějakým způsobem jsem se zvedla a šla do pokoje. Lehla jsem si na postel a hned jsem začala brečet.

Zapípal mi mobil.

Koukla jsem se a bylo tam 5 sms od Harryho. (pozn.au.Teď jí psal normálně z mobilu na normální SMS:))

Harry: Ahoj, lásko. Omlouvám se.. Moc a moc:-( Doufám, že mi odpustíš :-'(.

Harry: Jsi tu? Prosìm odepiš. Bojím se o tebe:(

Harry: Miluju tě!♥

Harry: Haloo:( lásko...

Harry: Omlouvám se. Odepiš prosím:( Miluju tě!:'(.

Mobil jsem odhodila pryč. Nevní.ala jsem už nic...

*o 6 měsíců později*

Už je to půl roku co jsem se viděla s Harrym a co mě opustil.

Pořád brečím, pořád nevylejzám z pokoje. Moc nejim, ale nejsem hubená jak jost. To nechápu.

*pííp* zapípal mi mobil. SMS.

Rosie: Ahoj, nechtěla by jsi jít dneska nakupovat? :-))*

Já: Jo:) Tak ve 3 u obchoďáku?:-)

Rosie: Okej:-)

Odložila jsem mobil a šla se připravit.

Rosie je moje kamarádka. Začli jsme se kamarádit, když přišla k nám do třídy.

Bylo 14:49. Je na čase jít.

Byla jsem tam do pěti minut. Uviděla jsem Rosie a hned jsem jí objala.

"Ahoj"řekla jsem, když jsem se odtáhla.

"Ahoj" řekla mi.

Šli jsme dovnitř.

Chodili jsme tak různě po obchoďácích. Najednou někdo něco zařval.

"To je One Direction!! Ááá!!" když jsem to uslyšela, tak jsem se zastavila a začla se pomalu klepat.

Otočila jsem se a uviděla jsem je tam. Uviděla jsem ho. Harryho.

Kouknul se na mě a úsměv se mu rozšířil. Já se rychle otočila a rychle jsem šla pryč.

"Sáro! Počkej!" slyšela jsem jak za mnou řve, ale nezastavovala jsem.

"Sáro!!" řval pořád. Já nic.

Najednou mě doběhl a otočil mě na něho.

"Co chceš?!" vplyvla jsem mu do obličeje.

"Chci se ti omluvit" sklopil pohled.

"Myslíš, že jedna omluva stačí?" zeptala jsem se naštvaně a zároveň smutně.

"Ne" pípl.

"Tak vidíš" řekla jsem a zase se otočila, že zase půjdu.

"Sáro čekej! Já tě miluju!" křikl a já se zastavila.

"A to ti mám věřit?" řekla jsem

Přiběhl ke mě a přilepil se na mé rty. Proboha! Jak mi jeho rty chyběli.

"Teď mi věříš?" zeptal se.

"Já nevím" pípla jsem.

"Poslouchejte všichni! Je mi jedno co si kdo bude myslet, ale tuto holku..." řekl a ukázal na mě.

"...miluju nejvíc na světě. Udělal bych pro ní cokoliv. Miluju tě Sáro Dowsonová. Staneš se mou dívkou?" zeptal se a mě se zatajil dech.

Nevěděla jsem co říct.

"Ano, budu" řekla jsem a objala ho. Odtáhl se a dal mi pusu.

Někteří fanoušci začali tleskat a říkat jak nám to sluší, ale další mi nadávali ať Harryho nechám že je jejich. Mě to, ale nezajíma. Harry je můj a tak to bude.

○○○●●●○○○

Hrozně, ale hrozně moc chci poděkovat za 5k reads! To je prostě boží!♥

Já nevim, co k tomu říct. Prostě 5 tisíc lidí čte mojí knížku. To je neuvěřitelný!

Děkuju,děkuju,děkuju moc! ♥♥

Doufám, že se vám tento speciál líbil. Už asi tam nebude o psaní smsek, ale to nevadí:D ♥♥♥♥♥

Texting // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat