Harry
Přišla mi zpráva.
Sára: Ty debile! Takže ty chodíš s tou čůzou?! S tou krávou nafrněnou? Mezi nami je konec! Chápeš? Už mi nikdy nevolej, nepiš a hlavně nejezdi za mnou.
Panebože! Já jsem debil!
Proč jí furt ubližuju?
Teď jdu někam, co mi změní život. Nevím jestly k dobrěmu nebo ke zlému.
"Končím" řekl jsem. "To nemyslíš vážně?". "Myslím! Kazíte mi tím život! Moje holka to zjistila a je na mě naštvaná!". "Tak jestli končíš, tak už nejseš v kapele". "To je mi jedno" řekl jsem a odešel.
Já: Lásko.. promiň. Já za to nemůžu. Managment mě k tomu donutil a řekl, když to neudělám, tak ti něco udělají. A to já nechtěl.
Sára: Nechtěl?
Já: A ani nechci. Miluju tě Sáro.
Sára
Harry: A ani nechci. Miluju tě Sáro.
Nic jsem mu už neodepsala.
Harry: Jo a odešel jsem ze skupiny.
Cože? On kvůli mě odešel ze skupiny?
*Druhý den*
Jsou 2 hodiny odpoledne a ja nevím co dělat.
Najednou někdo zazvonil.
Šla jsem otevřít a tam byl Harry.
"Harry?" řekla jsem překvapeně.
Nic neřekl, jen mě objal a dal mi pusu.
Hned jsem ho od sebe odstrčila.
''Co to děláš? Si myslíš, že když si přijdeš a, že mě tu obejmeš a dáš mi pusu, že ti odpustím? Si na omylu Harry! Už jednou jsi to udělal a já ti odpustila, ale teď ti to neodpustím. Měj se Harry!''
Zavřela jsem před ním dveří a hned jsem po jich sjela.
Rozbrečela jsem se.
Miluju ho, tak moc ho miluju, ale tohle mu prostě neodpustím.
Možná si říkáte, že jsem histerka a, že by jste mu to odpustili, ale už jednou mi něco podobného udělal a já už dál nechci, aby mě podváděl.
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°
Ahoj... Asi si někteří říkáte, co je tenhle příběh zač, dlouho jsem ho tu neviděl/a.
No rozhodla jsem se pokračovat. Nevím na jak dlouho mi to vydrží😂 Ale doufám, že se vám tenhle KRÁTKÝ díl líbil😂
Tak co si myslíte? Odpustí mu to někdy Sára?
xlittlebabex
ČTEŠ
Texting // h.s.
Fanfiction19-ti leté Sarah bude psát slavný Harry Styles, ale ona nebude vědět, že to je on. Jak se to dozví? Co bude dělat, až se to dozví? ⚠️Chtěla bych jen upozornit, že tento příběh je starý 9 let a v té době mi bylo 13 let, tak to berte prosím s rezervou...