*o 5 let později*
"Mami" zavolal na blondýnku 5ti letý klučík.
"Ano?" zeptala se.
"Pojď se na něco podívat" zakřičel.
Dívka se podívala na 2 měsíční holčičku a rozešla se do obýváku.
"Líbí se ti to?" zeptala se 3 letá holčička.
"Dalo nám to velkou práci" řekla další 3 letá holčička.
"Moc se mi to líbí. Děkuju moc" řekla dojatá dívka a měla slzy v očích, když uviděla veliký papír a na něm napsáno VŠECHNO NEJLEPŠÍ MAMINKO❤
"Mami, ploč blečíš?" zeptal se chlapeček.
"Protože jste mi udělali velikou radost" řekla a objala je všechny.
Malou holčičku dala do postýlky a počkala než přijde tatínek z práce.
"Ještě tohle jsme ti chtěli dát" řekli všichni 3 naráz. A dali jí květiny.
"Páni. Kde jste je vzali?" zeptala se.
"Tatínek nám je koupil" řekl chlapeček a to už bylo slyšet odemykání dveří.
"Ahoj" řekl muž a objal své děti a šel za malou holčičkou k postýlce a pohladil jí po vlasech.
"Ahoj" řekla dívka.
"Všechno nejlepší" řekl muž a políbil svojí ženu a dal jí kytky a bonboniéru.
"Děkuju" řekla a políbila ho také.
Večer šli děti uložit do postýlek a pak šlo sami do ložnice.
Začal ji líbat a svlékat z ní oblečení.
Po dlouhé době se svalili na postel a lehli si k sobě.
"Jsem rád, že jsem si tě vzal. Jsi ta nejlepší žena a maminka. Miluju tě Sáro" řekl muž a políbil svojí ženu.
"Já jsem taky ráda. A ty jsi ten nejlepší muž a tatínek. Miluju tě Harry" řekla a políbila ho.
Žili spolu šťastně než spolu nezestárli a nezemřeli.
Tak a je tu konec. Wau. Skoro 2 roky s tímto příběh a stejně to není dokončeny tak jak jsem chtěla. Ale co. Už jsem na to neměla nápady a asi 2 měsíce bez nové kapitoli to bylo divné. A právě teď je tu epilog.... Moc se omlouvám, že to není dokončený tak jak by to mělo být, ale zkuste mě pochopit. Ahoj :)
ČTEŠ
Texting // h.s.
Fanfiction19-ti leté Sarah bude psát slavný Harry Styles, ale ona nebude vědět, že to je on. Jak se to dozví? Co bude dělat, až se to dozví? ⚠️Chtěla bych jen upozornit, že tento příběh je starý 9 let a v té době mi bylo 13 let, tak to berte prosím s rezervou...