*17*

2.6K 148 12
                                    

Harry

Achjo... proč jí musím lhát? Já miluju Sáru a ne Kendall. Zasr*nej managment!

Až to Sára zjistí, tak mě bude nesnášet.

Bože... přál bych si aby tu byla Sára. Chybí mi. Chybí mi její doteky, její rty, prostě ona celá.

Musím s Kendall "chodit". I v soukromí. Bože.

"Zlato?" grr! Zase ona.

"Ano?" zeptal jsem se mile.

"Co si dneska někam zajít?"

"Dneska ne.. Promiň.. neni mi dobře"

"Dobře.. kdyžtak zítra" řekla naštvaně a odešla.

"Krávo" zašeptal jsem.

Zapípal mi mobil.

Sára: Ahoj:)

Já: Ahoj:)

Sára: Jak se máš?

Já: Když mi píšeš, tak dobře.

Sára: Proč mám pocit, že mi lžeš?

Sakra.. asi něco tuší.

Já: Co to plácáš? Proč bych ti měl lhát?

Sára: Nech to být:) Už musím. Ahoj;)

Já: Ahoj:)

***

Sára

Dopsala jsem s Harrym a koukla se na televizy.

"Mladý zpěvák a člen nejoblíbenější skupiny Harry Styles byl dnes viděn s modelkou Kendall Jenner. Ještě k tomu si dávali pusu a drželi se za ruce. Že by nový pár? O všem vás budeme informovat. Vaše Tereza a Star News" (Nevím jestli Star News existuje, ale to je jedno:D)

Bože. Dala jsem si ruku přes pusu a rozbrečela jsem se.

Vzala jsem si do ruky mobil a začla psát.

Já: Ty debile! Takže ty chodíš s tou čůzou?! S tou krávou nafrněnou? Mezi nami je konec! Chápeš? Už mi nikdy nevolej, nepiš a hlavně nejezdi za mnou.

Dopsala jsem to a začla znovu brečet.

Dopsala jsem to a začla znovu brečet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


****

Omlouvám se, že nebyl dlouho díl. Mno.. nebylo mi dobře. Ale už je to v poho. Mě zìtra čeká škola a tim pádem i učení. No.. zkusim to nějak zvládnout:)

Texting // h.s.Kde žijí příběhy. Začni objevovat