'Eeee'dedim ."gel biraz bizim eve biraz konuşuruz sana sormam gerekenler var " dedim.
"pekala evde biri varmı? "
Diye sordu kısık ses tonuyla neden hiç mi hiç bilmiyorum ama onun bu ses tonu hoşuma gitmişti.
Hayır daha Jackson ve babamın gelmesine çok var " dedim.
"jackson " dedi. "bu isimden hiç kurtulamayacağım galiba.. " dedi nico.
Duymazlıktan geldim ve kapıyı açıp eve girdim mutfağa geçip kola ve dünden kalan sandviçleri çıkardım "aç mısın? " diye sordum bağırarak nereye gitmişti ki az önce burdaydı derken birden belirdi.
"Vaay havalı " dedim. "ne yani hiç mi korkmafın benden bir de evine davet ettin ve aç mısın diyorsun garip... " dedi.
Evet dedim " bana gariplikler ce gizem kraliçesi derler ama ben pek de takmıyorum ve hayır niye senden korkmamı düşündün ki "
Dedim. "bilmem sadece bana genelde... Herneyse vaktimiz daralıyor seni götürmem gerek yoksa bizi bulurlar. " dedi ne garip. Ben de babam üvey annem ve jackson u nasıl bırakıcağımı düşünürken konuşmaya başladı; "bak sen bir melezsin ve peşinde canavarlar olabilir seni güvende olacağın yere melez kampına götürmem gerek " dedi
Şaşkın bir Yüz ifadesiyle ona bakarken mimiksiz duruyordu öylece. Sanki eskiden kalan bi yorgunluk çökmüştü üstüne. "eee niçin ben bu sözde canavarları görmedim acab-" cümlemi tamamlayamadan kapı kırıldı ve içeri iğrenç denilecek yaratıklar girdi.
Neler oluyor derken bir gölgenin içinde buldum kendimi nico elimi sımsıkı tutuyordu ve karanlık gölgenin içinde gidiyorduk...
Biraz zaman sonra bir tepenin üstüne indik ne olduğunu anlayamıyordum ve nico yorgun görünüyordu olayların şokunu daha atlatamadığımdan hala elini sımsıkı tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hekate Kızı
Fanfiction*Nico Di Angelo Clare dışarıdan liseli bir genç kız gibi görülse de o aslında kayıp bir melezdi ... Bir gün eve dönerken rüyalarında gördüğü çocuğa çarpıyor,Nico Di Angelo'ya "Daha önce hiç hekate melezi gördüğümü sanmıyorum, uzun yıllardır"dedi şa...