"ben, ...bilmiyorum " dedim .
"sadece başımın içindeki sesin dediklerini yaptım".tedirginlikle bana baktı. "annem olduğunu söyledi"dedim."ama annemin yıllar önce araba kazasında öldüğünü sanıyordum. "dedim. Ellerimi tuttu ve gözlerimin içine baktı ve"bak...tanrılar ve tanrıçalar... Genelde çocuklarını bırakırlar ve... ".dedi. "ve ne ?!"dedim. "çoğu melez kampa gelemeden ölür."dedi. "Hadi ilerleyelim" dedi.
"ama... Annemin öldüğü kazada bende arabadaydım nasıl olur da...? "
Dedim. "senin annen herhangi bir tanrıça değil o sisin ve büyünün tanrıçası... Yani birçok yeteneği var ve sende de vardır yüksek ihtimalle. Şuan yola devam etmeliyiz. Yoksa bizi bulurlar"dedi.ah harika yine kovalamaca olacak anlaşılan. Arkamızdan bir ses gelince hemen arkama döndüm.
Nico"gel.çok vakit yok. Kestirmeden kampın yakınına gidebiliriz, elimi sıkı tut ve bırakma "dedi. Yeraltı yollarından yürüyorduk... Bir kapıya geldik altındandı ve üzerinde kurukafalar vardı. Ve devasa boyuttaydı. Yani 4 metre falan. Nico bana döndü sonra birden önüne döndü. "nico sen iyi misin? "dedim.
"iyiyim" dedi. Yorgun görünüyordu ve.... Silikleşiyordu. "nico silikleştin ne yapmam gerekiyor "dedim. "sen kaç beni boşver "dedi. "hayır, asla"dedim gözümden yaşlar gelirken. Sonra içimde gücü hissettim. "nico bir fikrim var. Benden güç alabilirsin elimi tut ve kalkmayı dene"dedim.umutsuzca bana baktı ve elini kaldırdı, hemen tuttum. Planım işe yarıyordu. Yavaşça ayağa kalktı hemen sarıldım. Öylece kaldı sonra ayrıldı ve"sanırım ..bu seferlik bir sorun olmaz"dedi.
Ve bana sarıldı. Teni soğuktu. Sonra omzuma tutunarak tünelden çıkış yolu aramaya koyulduk.
İçimden bir ses sağa diyordu ama nico sola gidelim diyordu.
Durdum. Bir an için bilincimi kaybettim. Artık beni ses kontrol ediyordu.....Nasıl gidiyor arkadaşlar yorum yapın.
Vote verin ltfn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hekate Kızı
Fanfiction*Nico Di Angelo Clare dışarıdan liseli bir genç kız gibi görülse de o aslında kayıp bir melezdi ... Bir gün eve dönerken rüyalarında gördüğü çocuğa çarpıyor,Nico Di Angelo'ya "Daha önce hiç hekate melezi gördüğümü sanmıyorum, uzun yıllardır"dedi şa...