Ensemde bir ürperti hissettim....
"pardon cici kız sen de sevgilinin ölümünü seyredeceksin hem de en ön koltuktan".dedi ses.
"ha-hayır buna izin vermeyeceğim "dedim. Birkaç saniye sonra Nico nun acılı çığlığını duyunca öfkeden köpürdüm. Daha önce bana hiç olmayan birşey hissettim biri tarafınıdan sevilmenin düşüncesinin verdiği sevinç,Nico nun acılı çığlıklarına hem acıma hem de üzülme biraz çaresizlik ve öfke....
Bukadar duyguyu aynı anda hissetmek... Garipti. Gücümü toplamaya çalıştım zihnimde sesler belirdi "annen hep yanında kızım" dedi ses. Bu da neydi böyle annem de kimdi. Hani ölmüştü. Bunları düşünmenin sırası değildi nico di angelo yu kurtarmalıydı....
Niconun diğer acı dolu çığlıklarını duyunca konsantre oldum veonu gördüm sesin sahibi cadıyı.. Bir tür büyü yapıyordu..
Ardından "birincisi o benim sevgilim falan değil. İkincisi hayır buradan kurtulacağız"dedim.
Ses"görelim bakalım hekate kızı sana kim olduğunu söylememem gerekirdi ama nasıl olsa kurtulamayacaksın"dedi.
Sonra nico nun elini hissetmiyordum o bayılmışmıydı...
"onu etkisiz hale getirmek çok kolaydı sıra sende "dedi. Nico dizleri üzerine yığıldı. " Nico ordamısın b beni duyuyor musun? "
"evet küçük kız o seni duyuyor ama tepki vereiyor ah ne yazık şimdiye kadar hiç anneni görmedin öz kardeşlerin de yok cık cıı cık ne yazık seni babandan sonra en çok seve kişiyi de burada kaybediyorsun sana acıyorum. Kaderler senin kaderini böyle yazmamış olabilir ama ben kaderini değiştireceğim".dedi
Bir an duraksadım nico mu beni seviyordu pöh karanlıkların oğlu daha bugün tanıştığım hayır olamazdı..Sonra aklıma bir plan geldi birden güçlendiğimi hissettim kendimi toparladım zihnim durulaşttı artık herşey çok netti o iğrenç büyücü cadıyı görebiliyordum şimdi ise onu kendi oyununda yenecektim. Arka da n yaklaşıp saldıracaktım ki annemin sesini duydum ve dediklerini yaptım.
Cadı toza dönüştü . Nico nun nefes alıp verişi hızlandı ve "sen ama nasıl? " Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hekate Kızı
Fanfiction*Nico Di Angelo Clare dışarıdan liseli bir genç kız gibi görülse de o aslında kayıp bir melezdi ... Bir gün eve dönerken rüyalarında gördüğü çocuğa çarpıyor,Nico Di Angelo'ya "Daha önce hiç hekate melezi gördüğümü sanmıyorum, uzun yıllardır"dedi şa...