2. Bölüm

1.4K 83 23
                                    

Artık sabah olmuştu.Neden sabah olmuştu ki sanki?Sabah yeni bir başlangıç demekti ve Rihanna bu sabahın iyi bir başlangıç olmayacağını biliyordu.Gözlerini açıp etrafına bakındı.Tam olarak kapatmayı beceremediği perdelerin arasından güneş ışıkları odaya sızıyordu.

Pencere aniden sonuna kadar açılınca Rihanna çığlığı bastı

“Avv!Gözlerim!”

Kısa süre sonra gözlerini ışığa alıştırmayı başarabilmişti.

Karşısında dikilen Jennifer’e “Neden öyle bakıyorsun?” dercesine baktı.

“Haltı yedim,”dedi Jennifer“Dün gece söylediğin son cümle buydu ve daha sonra sızıp kaldın!”

“Ahh,evet” dedi Rihanna ve sırıtarak ayağa kalktı. “Ne olduğunu merak mı ediyorsun Jen?”diye sordu.Bir kaç hızlı adımla pencereye ulaştı ve perdeleri hışımla çekti.Daha sonra tekrar arkasına döndü.Jennifer kollarını göğsünde kavuşturmuş,kaşlarını çatmış sinirden patlamak üzere bir halde konuştu “Evet!Ve sen de hemen şimdi bana anlatıyorsun!”

Rihanna küçümsercesine gözlerini kıstı.

“Ne oldu biliyor musun Jenny,”dedi ve mutfağa doğru yürümeye başladı.

Jennifer sinirlerine hakim olmaya çalışarak arkasından yürüdü.

“Dünyaca ünlü katil bir star oldum artık!”dedi ve kahkaha attı.Daha sonra buz dolabından içki şişesini çıkarıp tezgaha yaslandı.Elindeki şişeyi sallayarak konuştu “Hadi ama Jen,öyle bakma.Bence bunu kutlamamız gerekiyor.”dedi ve yine bir kahkaha attı.

Jennifer hızla elindeki şişeyi çekti ve duvara fırlattı.

“Ne saçmalıyorsun sen?”

Rihanna şaşkınlıkla duvardaki kırmızı içkinin damlalar halinde aşağı süzülmesine ve yerdeki cam parçalarına baktı.Daha sonra burnunun dibindeki sarışın arkadaşına baktı.

“Adamın kafasına sıktım Jenny,sence yaşıyor mudur?”

“Ne!?” diye çığlık attı Jennifer ve “Dünyaca Ünlü Katil Pop Starı” arkadaşının bileğinden kavrayıp salona doğru çekiştirmeye başladı.Salona geldikleri gibi Rihanna’yı koltuğa fırlattı.

Kafasını koltuğun kenarına çarpmıştı. “Heey,bu acıttı!”dedi ve koltukta doğrulup arkadaşına baktı.

Jennifer yeniden kollarını göğsünde kavuşturmuştu ve sol ayağının ucunu ritmik hareketlerle yere çarpıyordu. “Seni dinliyorum.” Dedi.

“Bak,”dedi Rihanna “Düz gece lanet bir bardaydım.”

Jennifer,gözünü bile kırpmadan arkadaşına bakıyordu.Ama merdivenlerdeki hareketlenmeyle bakışlarını çevirdi.Melissa aksak adımlarla onlara doğru geliyordu.Elindeki lastik tokayla saçlarını at kuyruğu yapmakla meşguldü.

“Robyn,yine neyi kırdın?”diye söylendi Melissa gözlerini kısıp mutfağa bakarken.Hâlâ uyanamamıştı.Daha sonra bir kez daha esneyip arkadaşlarının yanına vardı ve kendini koltuğa bıraktı.

Rihanna,derin bir nefes alıp devam etti. “Her şey gayet güzeldi.Sonra herifin biri bana bira ısmarladı.Sanki elimdeki parayla bira fabrikası açamayacakmışım gibi.”dedi ve sonra şakaklarını baş parmağıyla ovaladı. “Üzgünüm,”diye mırıldandı “Dünden kalmayım ve saçmalıyorum.”

“Umursamadan içkiyi kapıp başıma diktim ve daha sonra bilincimi yitirmeye başladım.”

Melissa araya girdi “Paparazzilerin diline düşmek için elinden geleni yapıyorsun,Robyn.”

Rihanna omuz silkip devam etti. “Yine aynı herif beni arkaya itmeye başladı.Ve niyetini anlayınca kendimi savunmak için ne yapabileceğimi düşünmeye başladım.Kemerindeki silahı fark edince çıkarıp ateş ettim ve..”dedi ve omuzları düştü. “Başım ağrıyor.”diye fısıldadı.

Arkadaşları ise donmuş onu seyrediyorlardı.

“Ne yaptım dedin?”diye ciyakladı Melissa.

“Aman tanrım,Aman tanrım,aman tanrım.”diye sayıklamaya başladı Jennifer.

Arkadaşlarının nasıl şoka girdiklerini niyeti yoktu Rihanna’nın.Oturduğu yerde derin bir iç çekip kumandaya uzandı ve açma düğmesine bastı.

Haber spikeri yeni bir olayı anlatmaya başladı.

“Günaydın Amerika!”diye neşeli bir sesle başladı.İki üç kelime daha saçmaladıktan sonra Rihanna’yı beyninden vuran haberi sunmaya başladı.

“Haberlere ilk başta dün geceki bar olayından başlamak istiyorum ! Gizemli çetenin başı dün gece barın arka tarafında ölü bulundu ! Kafasından kurşun yemiş olan zenci ile beraber ünlü şarkıcı Robyn Rihanna Fenty'de bir anda o vakitte ortadan kaybolduğu belirtildi ! Robyn Rihanna Fenty'den şüphelenen polisler onu heryerde arıyor ! Elbette bu durum hayranlar tarafından hoş karşılanmadı.Ve “Navy” adı verilen Rihanna hayranları sosyal medyada olay yarattı.”

Elindeki kumanda birden avucundan kayıvermişti.Tamam belki hızlı kalkması,dün geceden beri sarhoş olması,yeni uyanmış olması ve uyanır uyanmaz aptal haberlerle karşılaşması sarsıcıydı.Ama daha korkunç olan bir şey vardı ve bu da cinayet işlediğinin bir sır olmadığıydı.”

Gözleri yavaş yavaş kararırken tutunacak bir şey aradı ama etrafında hiçbir şey yoktu.Vardıysa bile göremiyordu.Kafasını ellerinin arasına alıp kendini yere bıraktı.

Melissa,korkuyla yerinden sıçradı ve arkadaşını belinden yakaladı.Kolları iki yana düşmüştü.Jeniffer gözlerini ellerine dikti.Ya kan vardı ya da,ya da..Evet,kesinlikle kan vardı.

Yere çöküp arkadaşının başını dizlerine yasladı.Eli nemlenmişti ama bunun ter olduğunu sanıyordu.Ellerine baktığında gördüğü ter değil kandı.

“Bu da nedir böyle?”dedi,konuşmaya çalışıyordu ama sesi pek de çıkmıyordu.Hızlı hızlı düşünmeye başladı ve daha sonra bakmayı akıl edip Rihanna’nın başına baktı.Koltuğa çarptığında olmuş olabileceğini düşündü.Sorun bunların hiç biri değildi.

Sorun şuydu:

Robyn Rihanna Fenty adındaki katil pop starı her yerde aranıyordu ve hemen hastaneye gidilmeliydi.

Robyn Rihanna FentyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin