Bunca çaresizlik , bunca kötü duruma düşme filan sizce Rihanna gibi harika bir Star için saçma değil mi? Ama kim olursan ol dikkat etmek önemlidir. Tam da bu konuyu düşünürken farkedilen bir durum vardı. Hastaneye gidilmesi gerekiyor ancak gidilemiyor çünkü Rihanna malesef ki sokaklarda en köşe bucak her yerde aranıyordu. Melissa aklında bir kaç fikir düşünürken Jen'in aklına bir fikir gelmişti " Neden dışarı çıkmak yerine doktor çağırmıyoruz? ". Mel bunu biraz düşündükten sonra verdiği cevap etkiliydi ; " İşe yaramayacak. Haberi herkes almıştır. Polis , Doktor herkes. Doktoru eve çağırırsak arkasından polisi getirmesi çok açık bi derecede görülebiliyor. Oh lanet olsun Robyn. İşleri sürekli zorlaştırıyorsun. " dedi. Rihanna koltuğun köşe bölümünde duruyordu ve ayılmaya başlamıştı sanki. Bunu gören Jen " Aman tanrım Rihanna sen iyi misin " dedi. Rihanna gayet güçlü bir insan. Bunu herkes bilirdi çünkü o pek çok hayranına yoluna devam etmesi için yardım etti. Buda onun tanınmasında en büyük etken. Peki herkesin aklinda ki soru şuydu Rihanna katil bu tamamen açıklanirsa şimdi ne olacak? Rihanna ayıldı ve sanki her şeyi duymuş gibi " Eve doktor çağırılmayacak. Doktora da gidilmeyecek alt tarafı basit bir yara evde hallederiz. " dedi. Mel bu fikre katıldı ve " Ah aklımda bi fikir var " diyerek hızla merdivenleri tırmandı. Ecza dolabında işe yarar bir şeyler bulduğu için sevinmisti ve tekrar kosarak indi. Melissa bu konularda yetenekliydi ve hemen Rihanna'ya gereken müdahaleyi yapmıştı. 10 dakika kadar sessizlikten sonra Rihanna " Beklemek için vakit yok. Burayi kimse bilmiyor ama bir kaç kişi biliyor. Buralardan uzaklaşmak zorundayız. Bunun için fikri olan? " dedi. Melissa ve Jennifer durup düşünmeye başlamıştı. Bu çok zor bir durumdu çünkü Rihanna hem ünlü biriydi hemde her şeyden herkesten kaçmaya çalışan biriydi. Belliki bu olay Rihanna'nin paparazziler tarafından kendi odasında soyunurken ki çekilen fotoğraflardan daha çok ses uyandırmıştı. Düşündüler ve sonunda Jenn'in aklına bir fikir geldi " Ahh Buldum! Tabii ya. Garaj da kimsenin bilmediği bir araba var yani daha önce kullanmadığımız. Melissa sen Rihanna'ya güzel bir makyaj yap ve evde ki peruk koleksiyonundan güzel bir şeyler bul ve onu taninmaz hale getir bu işimize yarayacaktir. Bende derhal gidip arabayi ayarlamaliyim ve sonra yola koyuluruz. " dedi. Rihanna fikre sıcak bakmisti ancak Melissa " Aklında ne var senin? Bak her şey tamam ama arabaya binip nereye gideceğiz anlatır mısın? " dedi. Jenn biraz düşündükten sonra " Orası da sürpriz olsun kaltak " dedi. Rihanna vahim bir haldeydi ve ağlayıp duruyordu ve " Jenn gerçekten sürpriz yapılacak bir halde değiliz nereye gidiyoruz söyler misin? " dedi. Jenn de bu durumun farkına varıp " Senle tanışmadan önce issiz dere kenarı bir klübede yasıyordum ve oraya daha geçen ay uğramaya gittim bir sürü erzak var. Orasını kimse bilmiyor ve görmüyor çünki fazla ormanlık göz önünde bir yer değil eğer oraya gidene kadar bir şeyler belli etmezsek eğer bu olayı orda daha rahat konuşuruz ve zaman kazandırır ve şimdi Mel dediğimi yap ve ise koyul. Aaa ve Robyn sende uslu dur ve telefonundaki hattını at acil durum hattı kullan bilirsin ki telefon sinyalleri , hat sinyallerinden insanlara kolaylıkla ulaşılabilir. " Jennifer'in bu iç açıcı konuşmasından sonra ikisinede mutluluk doğmuştu. Hemen ise koyuldular. Rihanna'nın o mis gibi hafif dalgalı siyah saçları toplanmış ve üstüne ne olduğu belirsiz ve fazla ilgi çekmeyen kahverengi dümdüz saçlı bir peruk konulmuştu. Dudak üstü çizilip dudagı değiştirilmişti. Gözüne ise kahverengi derecesiz bir lens takılmıştı. Evet , artık Rihanna tanınmıyordu. Jenn garajdaki arabayı ayarlamıştı ve içine bir kaç yiyecek - içecek koymuştu. Elbette giysilerin tamamı lazim ettiği için toplanmıştı. Aksam vakti olduğu için pek zaman yoktu herkes Rihannayi arıyordu ve birden Jenn garajdan eve geçip " Haydi millet! Eğlence vakti. "dedi . Korkudan gerilen Rihanna , Jenn'in bağırmasindaki şokla kutudan bir peruk alıp " Tak şunu sürtük! " diye bağırdı. Jenn " Hop ağır ol bakalım Barbadoslu " dedi. Üçüde taninmaz hale getirilmişti. Yola çıktılar. Ortam gerçekten kalabalik ve baygındı çünkü herkes Rihanna'nin bu semtte olduğunu biliyordu. Yolda rahatlamaya çalıştılar ve hafif Classic müziğin kendilerine iyi geleceğini düşündüler. Jenn " millet az kaldı haberiniz olsun. " dedi. Rihanna " Ahh. 4.5 saatlik yol için değecek bir yol değilse seni bogarim Jennifer. Bu arada bu peruklara iyi para bayılmıştık. Hakkını verdiler gerçekten farksız. " dedi. Hava karanlıktı Jennifer yolu bulmakta zorlanmisti ve buldu. Ancak arabayi o bölgeye parketmemisti çünkü fazla ilgi çekerdi. Arabayı 1.5 -2 km kadar geride bıraktılar ve ormandan evi bulmaya Doğru yola koyuldular. Neyse ki Jenn evi çok iyi bildiği için karanlıkta bile bulabildi. Evin kapısını açtılar. Jenn " İşte ev budur hosgeldiniz farkettiyseniz önümüz dere ve arkasında ağaçlar var arkamızda full olarak agaçlık kimse bizi farketmeyecektir. Bu evi muhtemel olarak bir 10-11 yıl öncesinde inşa etmiştim " dedi. Rihanna " iyi iş çıkardık kızlar " dedi. Elinde ki telefon fazla ilgi çekiyordu. Melissa açlıktan bavulların içinden bulduğu cipsi yerken Rihanna'ya " Elindeki telefonla ne yaptığını sorabilir miyim sana ? " dedi. Rihanna duymamıştı. Melissa ve Jennifer onu izliyordu. Jennifer birden Melissaya " Bu neye odaklanmiş böyle? Telefonla oynamasi iyi değil her şeyi belli edecek " dedi. Rihanna'ya ikisi birden bağırarak " SEN NE YAPIYORSUN ? AÇIKLAR MISIN " dediler. Rihanna sarsıldı ve birden " İnternet paketi çok yavaş çalışıyor ama yinede kendi hesabıma girip bir durum paylaştım her şeyi açıklayan ve suçsuz olduğumu ispat eden. Umarım hayranlarımı kaybetmem onlar benim her şeyim. " Melissa ve Jennifer bu acıklı sözlerden öte yerlerini resmen ifşa etmiş olabileceğinden şüphelilerdi ve birden " Ne yaptım dedin! " diye bağırdılar. Melissa sinirli bir şekilde evi dolaşırken " Onca yolu sen 5 dakikada tüm herşeyi ve yerimizi internet yoluyla ifşa et diye mi teptik yani? Ah Robyn şaka yapıyor olmalısın. " dedi. Rihanna şaşırmış bir vaziyetteydi. Biraz düşündükten sonra yediği haltı anlatmıştı. Hayranları yorumlara sana inaniyoruz ve seni seviyoruz tanrı seninle olsun gibi şeyler yazmıştı. Ama yerini öğrenebilecek olan polisler böyle mi düşünüyordu sizce? Rihanna , Melissa ve Jennifer düşünüyorlardi. Üçüde içinden " Aman tanrım. Şimdi ne olacak "
...
Yorumlarınızı kesinlikle bekliyorum girmeyeli fazla ilgi gösterilmiş ve bunun için gerçekten teşekkürler. Belirli bir okunmayi geçtikten sonra yeni bölüm gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Robyn Rihanna Fenty
FanficDünyaca ünlü R&B ve Pop starı Robyn Rihanna Fenty muhteşem bir kişilik olduğu kadar da başı belada! Bakalım neler yaşıyor?