VI.

38 6 0
                                    

Tamnim noćnim nebom, prosutim milijunima zvijezda i davno izgubljenih galaksija, plovio je Mjesec. Spokojno je pratio Zemlju kao da se boji da će je izgubiti. Prolazio je pokraj malenih zvjezdica koje su treperile čitavu noć i budno pazile na spavajuće ljude. Svake noći bi Mjesec i njegove pratilice, zvijezde, pazili na Zemlju, strahujući da će se dogoditi nešto grozno.

Kako je mirno plovio beskrajnim svemirom, za sobom je vukao zemaljska mora i oceane. Vjerno su ga slijedili već od početka, od nastanka Zemlje, jer postoji legenda da su More i Mjesec bili beskrajno zaljubljeni.

Kada je More bilo prognano na Zemlju, pretvorilo se u mnoštvo sićušnih kapljica koje sada prekrivaju skoro čitavu površinu planeta. More se zaklelo da će za svoga čitavog vijeka pratiti Mjesec, to jest Lunu, koja plovi noćnim nebom. Zbog njih nastaju i oseke i plime, povlačenje i vraćanje mora natrag.

Zvijezde su pomno pratile bića koja još uvijek nisu spavala. Malena zvjezdica pomakla se kako bi nešto starijoj zvijezdi prišapnula, "Pogledaj onamo, vjerna prijateljice! Čini se da se sprema veliko zlo, ne bi inače mlada djeva trčala kroz šumu tako hitro." Mudra je zvjezdica progovorila. Starija zvijezda pratila je zrake svjetlosti kojima joj je mlađa zvjezdica ukazivala na djevojku.

I gle, stvarno! Pustom šumom trčala je hitro djevojka k svojoj kući. Njezino lice i glava bijahu prekriveni tamnom kapuljačom koju je stavila, iz nje su padali samo dugi uvojci crne kose, crne poput najcrnje noći. Blijeda koža na njezinim rukama svjetlucala se na mjesečini. Mjesec ju primijeti, pa joj daruje svoju svjetlost, mjesečinu, da se sretno vrati kući.

Ali da je znao Mjesec, kako je ona okrutna zapravo bila, i tko je ona bila, ne bi joj bio podario dio sebe. Jer Mjesec je zračio dobrotom, baš kao i njegove pratilice, i zato nije trpio nikakvu zlobu i nepoštenje.

Sigurno ste već pogodili, bila je to Sky. Ta mračna djevojka koja sve tajne drži duboko u svom srcu. Usporila je svoj tempo trčanja kad je shvatila da joj se zapravo nikuda ne žuri. Upravo se vraćala sa još jedne uspješne misije, iz Dominicove kuće.

Prvo je uspjela saznati da se mladići spremaju u pohod na vampire, jer očito slute da vampiri postoje. A zatim je shvatila da znaju sve o vampirima iz knjige koja ih je detaljno opisivala, al' znala je i još jednu stvar; bili su prestravljeni činjenice da vampiri zapravo postoje. To ju je zbunjivalo jer, kako se mogu spremati u napad, a istodobno se bojeći tih koje napadaju?

Samo su ljudska bića toliko glupa, zaključila je.

No nije ju to mučilo, već je u svojoj glavi osmišljavala način kako ih se dočepati. Sada joj samo treba njihova strategija, ali Sky neće opet prisluškivati mladiće stajući na hladoj kiši. O ne, sada će im se pridružiti i otkriti informacije tako da oni to ni ne saznaju, a odat će joj sve njihove tajne.

Večeras nije mislila na glad, što je neuobičajeno za nju. Dok je hodala prema dvorcu, shvatila je da knjiga i nije bila sasvim u pravu, i da će to iskoristiti protiv njih.

Vampiri ne spavaju, sjetila se, a Dominic to nigdje nije pročitao. Također, vampiri nemaju odraz u zrcalu.

Iako su je se neke stvari iz knjige dojmile, primjerice, legenda o nastanku vampira. Zaista je prošlo dugo vremena otkad je nije čula, više stotina godina. Bila je impresionirana time što je to netko znao, taj netko koji se čak usudio to napisati u knjigu, sve povjerljive informacije samo tako predati ljudskom rodu! Pa to je nečuveno! Sigurno je to bila izdajica, podmukla zmija koja je sve podatke na pladnju dostavila ljudima. Bio je to vrlo glup potez, zaključila je. Ta osoba ili nije imala pojma što čini, ili je podatke dala u nekvu drugu svrhu. Tko će znati?

Trudila se što tiše otvoriti glomazna vrata, dok je još uvijek razmišljala o tome koliko je knjiga izvanredna. Možda je i pročita. Ali Sky nije uopće voljela čitanje, zato je ova njezina pomisao bila neobična i pomalo neostvariva.

Secrets of Elywanthia: Heart of a vampireМесто, где живут истории. Откройте их для себя