VIII.

42 7 2
                                    


"Kralj i kraljica od Braylona sa svojim sinom, princom Graysonom!" Uzviknuo je glasnik ispred ulaza u dvorac. Ulaz je sada bio raskošno ukrašen, a mnoštvo ljudi je jedva čekalo da vide tako važne ljude koji bi mogli pomoći njihovom kraljevstvu. Kad bi se kraljevi sastajali, u većini slučajeva bi iz toga kao rezultat izašao nekakav dogovor, savez. A kako je kraljevstvo Braylon bilo jedno od imućnijih, savez s Braylonom bi Elywanthiji jako dobro došao. Tako će ovaj susret proizvesti novu dinastiju, brak između princeze i princa.

Ljudi su napravili prolaz kako bi kraljevska obitelj lako prošla do dvorca. Sa svake su strane stajali stražari, obučeni u boje ovoga kraljevstva, ljubičastu sa detaljima crne. Stajali su ravno s rukama položenim uz tijela i strpljivo čekali da obave svoju dužnost. Nedugo nakon glasnikova uzvika, raskošna se kočija zaustavila ispred otvorenih vrata. Kraljevstvo Braylon bilo je imućno i veoma bogato zbog dobre vladavine svog kralja. Ljudi su bili zadovoljni i sve je cvjetalo, bilo je to sretno kraljevstvo.

Jedan je sluga požurio do vratiju kočije i otvorio ih naklonivši se. "Dobrodošli u Elywanthiju." Nasmiješio im se.

Kako su izlazili, kraljevski su trubaduri zaigrali radosnu melodiju dobrodošlice.

Prvi je izašao kralj, zatim kraljica i posljednji princ.

Kralj je uzeo svoju ženu pod ruku i polako hodao prema domaćinima, dok ih je princ Grayson slijedio. Ljudi su ih radosno pozdravljali sa svih strana, a kralj im je uzvraćao jednako velikodušno. Hodajući po puteljku princ je pogledom tražio princezu Kaylu, ali nije ju našao.

Kayla je žurno provjeravala je li sve na mjestu. Njeni roditelji joj ne bi oprostili ako sada nešto pođe po zlu, a ona trenutno kasni. Čim je čula trube, pogledala se posljednji put u ogledalo i izašla iz sobe žureći. Dok je ona trčala stepenicama dvorca, gosti su već bili došli do ulaznih vratiju u dvorac gdje su ih čekali kralj i kraljica.

"Dobrodošli! Uđite." Srdačno se i toplo nasmijao kralj, a brkovi su mu se izvijali prema gore. Raširio je ruke i muški zagrlio prijatelja.

Kraljica je mirno stajala pokraj muža i toplo se nasmiješila gostima.

"A gdje je kraljevna?" Radoznalo je upitala kraljica od Braylona dok su joj se oči blago raširile od znatiželje.

Kraljica se nelagodno ogledala oko sebe ne bi li negdje vidjela Kaylu, no neuspješno.
"Bit će ona tu za tren." Ljubazno se nasmiješila dok je rukom gostima pokazivala da uđu u dvorac.

Kraljevske su obitelji krenule prema velikoj blagavaoni koja je već bila spremna za primanje važnih gostiju.

"Vaš sin je baš krasan. Grayson, zar ne?" Kaylina je majka prokomentirala kad su se napokon smjestili za stolom pokušavajući maknuti temu sa svoje kćeri.

Braylonska se kraljica okrene prema sinu i od srca nasmiješi, "Da, stvarno jest."

"Moje je ime Theresa Aurelia." Kraljica je pogledom ove riječi uputila princu Graysonu, na što joj je on uzvratio osmijehom.

"Čuo sam za Vas, vaše visočanstvo." Ponizno je rekao gledajući je.

"Oh, nadam se samo dobre stvari." Kraljica Aurelia pogledala je njegovu majku, i u tom su se trenu počele smijati poput pravih prijateljica koje se nisu dugo vidjele.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Secrets of Elywanthia: Heart of a vampireWhere stories live. Discover now