Naty's P.O.V.
Z dievčatami sme sa smialia bavili. Potom sa k nám pridali chlapci. No ale na Maxiho bolo vidieť, že je nervózni.Chcela som sa opýtať Fran niečo dôležité, ale nevedela som ju nájsť. Hľadala som ju všade aj na toaletách. No vtom ma napadlo možno išla von.
Fran's P.O.V.
S Marcom sme tancovali a ja som sa pocelý čas pozerala na Diega. Marco potom odišiel a ja som pomaly išla za Diegom.Keď ma uvidel usmial sa ale potom odišiel. Marco to asi uvidel a rýchlo sa vrátil naspäť.
Chytil mi ruku a stlačil mi ju poriadne. Potom ma vytiahol von. Pritlačil ma k stene a začal ma pozkávať.
,,Prosím nechaj ma," prosíkala som a pocítila ako mi tečie slza.
Miesto toho aby prestal pritlačil mi ruky k stene.,,Prosím,prosím," hovorila som potichu. Zrazu som ho už necítila.
Bol to Diego kto ho odtiahol preč. Začali sa biť. Ja som sa zošuchla po stene dole. Marco to potom vzdal a utiekol.
Diego ma postavil. ,,Ččč, už som tu, neboj sa," ukľudňoval ma.
Keď som sa ukľudnila, išla s do parku.
Naty's P.O.V
,,Môžem?" opýtala som sa Fran. ,,Jasné," povedala. Bolo vidno na ne, že sa najprv zlakla.A určite plakala. ,,To ti spravil on?" opýtala som sa jej a pritom som sa jej pozerala na modrinu.
Prikývla a ja som ju objala. Ľutovala som ju. Je to niečo hrozné. Ako jej to Marco mohol spraviť?
****
S Francescou sme sa vrátili naspäť. Predtým som jej napravila make-up. A sľúbila som jej, že to nikomu nepoviem.Vošli sme a ja som si všimla ako sa ostatný bavia. Sadli sme si a začali sme sa baviť s nimi.
Nikto sa nepýtal kde sme boli. Zrazu začala hrať pomalá pesnička. ,,Môžem prosiť?" opýtal sa ma niekto.
Pozrela som sa hore a uvidela s Maxiho. Pozrela som sa na Fran a ona len povedala choď.
Postavila som sa a išli sme. Zastali sme a začali tancovať. Potom sa Maxi ozval.
,,Mám pre teba otázku, staneš sa mojou priateľkou?".......
------------------
Ahoj, ako sa páči nová časť?Čo asi povie Naty?
Čo poviete na Marca?
Bude Fran a Diego spolu?Viem kratšia, ale ak sa páčila nezabudnite dať vote a ak chcete pokračko koment.
(Chce niekto venovanie?)Mám vás rada.
YOU ARE READING
New Girl | Naty FF (Sk)
FanfictionNaty je dievča z Madridu,ktorá sa presťahuje z jej rodičmi do Buenos Aires. Nemá veľa kamarátov. Rada spieva a tancuje. Má mladšiu sestru. Volá sa Lena. Nájde si Naty kamarátov? Bude sa Naty páčiť v Buenos Aires? Nájde niekoho do koho sa zamiluje? V...