25. kapitola

69 8 4
                                    

(Zapojte sa prosím do súťaži,prajem pekný zvyšok dňa)

Išla som otvoriť a keď som otvorila nemohla som uveriť svojim očiam.

,,Čo tu robíš?" opýtam sa Mack. Je to moja jediná kamoška z Madridu. Jej celé meno je Mckenzie.

,,Tak poprvé ahoj. A čo tu asi podľa teba robím?Prišla som za tebou," poviem a ja ju bežím objímuť.

,,Tak veľmi si my chýbala," poviem.Potom vojdeme do obývačky a sadneme si. ,,Aj ty mne, ani neuveríš čo keď ti poviem, že odteraz bývam tu. Ale nie na trvalo,"povie a ja na ňu vyvalím oči.

,,To je super. Inak čo nového s tebou?"opýtam sa jej. ,,Nič také, radšej mi porozprávaj ty niečo nové. Počula som, že máš priateľa," poviem a usmeje sa na mňa.

,,Hej, mám. A je to ten najúžasnejší chlapec na zemi," poviem.

Chvíľu sme sa rozprávali keď vtom zišla dolu Lena. Uvidela Mack a hneď sa jej rozžiarili oči. V Madride si Lena tiež dobre chápala s Mack.

,,Mack!!! Som taká rada, že ťa vidím," povie Lena a uteká ju objímuť. ,,Aj ty si mi chýbala Len,"povie. Len je prezývka pre Lenu.

Sadli si a ja som išla zaťial do kuchyne pre neaké občestvenie. Keď som bola neďaleko obývačky počula som Lenu ako vraví niečo Mack.

,,Prosím len jej to nepovedz,"povie. ,,Čo mi nemá povedať?"opýtala som sa. ,,Len, že, ti chce urobiť párty na narodky," povie Mack ale ja jej aj tak neverím.

Nechám to tak a sadnem si.

*********

Mack bude bývať v hosťovskej izbe kým sa nevrátí do Madridu. Išla hore si zložiť a veci a ja som sa rozhodla ísť za Lenou.

Zastala som pred dverami a vydýchla som. Potom som zaklopala a pomaly som otvorila dvere.

,,Môžem?"opýtala som sa jej a ona len prikývla. Až keď som sa na ňu pozrela som si všimla,že je smutná.

Sadla som si vedľa nej a objala som ju. ,,Povieš mi čo sa stalo?" opýtala som sa jej.

,,V-videla som A-Alexa s iným dievčaťom, a oni sa pobozkali. Ja som ho milovala, nechápem prečo mi to urobil," povie a začne plakať.

Objala som ju silnejšie a podala som jej vreckovku.

,,Možno ti to vie vysvetliť," poviem jej a ona prikývne.

Vtom ma niečo napadne.

,,Čo keby sme si pozreli tvoj obľúbený film?" opýtam sa jej.

Keď súhlasí zapne telku a vložím cédečko.

Začne sa film a pozrem sa na Lenu, totiž to ja som vybrala jej obľúbený film z dectva.

High School Musical. Keď bola smutná stále jej to pomohlo, možno aj teraz bude veselá a trochu zabudne na Alexa.

Sadla som si vedľa nej.

,,Ďakujem, si tá najlepšia sestra," povie.

********
Celý film sme spievali a šialili sme sa až kým Lena pri konci filmu nezaspala.

Pomaly som vstala z postele zakryla som ju a vypla som telku.

,,Dobrú noc sestrička," poviem a idem von z jej izby.

Za Mack som už nešla určite už spí. Rodičov som nevidela tak som sa rozhodla ísť osprchovať.

Obliekla som si pyžamo a ľahla do postele.

Dnešok bol vyčerpávajúci.

*******
(Ráno)
Vstala som na zvonenie budíka.

Bolo 7:10 a ja musím byť v škole a 30 minút.

Rýchlo som sa obliekla a zišla som dole.

Nikto tam nebol tak som si spravila raňajky a sadla som si jesť.

,,Dobré ráno," vojde Mack do kuchyne ešte v pyžame.

,,Dobré, ako si sa vyspala?" opýtam sa jej.

,,Veľmi dobre,až nato že neaký pes brechal vonka," povie a ja sa začnem smiať.

Po chvíli keď sa prestanem smiať príde aj Lena.

,,To sa musím zobudiť na smiech akože naozaj?" opýta sa Lena.

,,Aj tebe dobre ráno, spravila som ti raňajky," poviem a podám jej sendvič.

,,Ďakujem,"poďakuje mi a ja sa otočím k Mack.

,,Počuj nechceš ísť so mnou do školy," navrhnem.

,,Hmm..Jasné," ,,Tak sa choď prezliecť más nato päť minút.

********
S Mack sme pred školou.

Vošli sme do školy a keď som uvidela  baby  tak som im zakývala.

Ukázala som Mack aby išla so mnou k dievčatám.

,,Čaute chcela by som vám predstaviť Mack, Mack toto sú Fran, Vilu a Cami," predstavím ich a podajú si ruky.

,,Skade sa poznáte?" začne sa vypytovať Fran.

,,Je to moja kamoška z Madridu," poviem.

Dievčatá sa potom začali vypytovať Mack ako sa jej tu páči, a všeličo možné.

Vtom ma niekto objal zo zadu.

Otočila som sa a stál tam Naxi. ,,Ahoj kráska," povie a pobozká ma.

,,Ehm, nechcem prerušite krásnu chvíľku ale volá nás Pablo,''povie Cami.

Baby išli dopredu. ,,Maxi ešte by som ti chcela predstaviť Mack," poviem.

,,Ahoj, rada ťa spoznám. Už som o tebe počula veľa," povie Mack a podá ruku Maximu.

,,Dúfam, že iba to dobré," povie Maxi a začneme sa smiať.

,,Už by sme mali ísť," navrhnem a ideme do veľkej haly.

---------------
Ahojte, trochu nudnejšia časť a prepáčte že taká dlhá nevedela som to ako skončiť.

V nasledujúcej časti budú nové postavy ale kedže mi iba jeden človek vymyslel postavu, tak by som chcela aby ste mi ešte do komentov alebo do správ napísali vašu postavu.

Pre inšpiráciu si viete pozreť v kapitoe s názvom A/N. To by sa zatiaľ týkalo súťaže.

Naspäť k časti
Máte aj vy súrodencov ak hej aký máte vzťah?
Mal niekto rád HSM?

Ak sa časť páčila dajte vote.

Mám vás rada.

New Girl | Naty FF (Sk)Where stories live. Discover now