Každý tu už bol a keď sme došli zastali sme si k ostatným.
Potom prišiel Pablo. ,,Ahoj, chcel by som vám predstaviť nových žiakov," povie.
,,Toto je Daniel," ukáže na vysokého chlapca, ,,a toto je Mckanzie," ukáže na Mack.
,,Ukážte im to tu, a vitajte v Studiu On beat. Môžte ísť," povie a každý odíde okrem našej partie.
Cestou ako sa blížim k Mack všímam si toho Daniela. Chlapci si ho zobrali na starosť. Ale je na ňom niečo čudné. Len neviem čo.
,,Naty, žiješ?" opýtajú sa ma dievčatá. ,,Čo?" ,,Pýtali sme sa, že čo si myslíš o tom novom chlapcovi," povedia mi baby.
,,Neviem je trocha čudný," poviem. ,,A celkom zlatý," povie Cami.
,,Veď máš priateľa," poviem. ,,Ach ty stále skazíš srandu," povie Cami.
,,Poď Mack ukážeme ti to tu," poviem a začne sa prehliadka.
*****
,,Tak a tu je koniec našej prehliadky,dúfam,že sa ti tu bude páčiť," poviem.,,Je to tu veľmi pekné a hlavne veľké," povie a zasmejeme sa.
,,Máš pravdu ale zvykneš si," poviem.
Neskôr sme sa vybrali na hodinu. Mali sme ju s Pablom.
Chlapci predviedli neaké pesničky a potom sme mohli odísť.
Camila sa pozerala celý čas na Dana a mne to už bolo trocha čudné.
Brodway bol na pódiu a ona si všíma iného chlapca. Nechápem ju.
Napriek tomu som Ludmilu dnes ešte nevidela. Ani Marca.
Dúfam, že jej nič nespravil. Viem, že sa Ludmila zmenila ale aj tak sa o ňu bojím. Je to moja kamarátka.
Máme mať dneska skúšku tak dúfam, že príde.
,,Naty ideš s nami na obed?" opýtajú sa baby.
,,Hej...chodte dopredu hneď prídem," poviem.
Všetky odídu a ja si idem ešte zobrať tašku. Keď som pri skrinke počujem niekoho hádať sa.
Idem bližšie a koho vidím. Marca a Ludmilu. Marco jej niečo povedal a odišiel.
Ludmila si sadla a začala plakať.
Ludmila's P.O.V.
Keď som sa ráno zobudila, zapípal mi mobil.Tušila som že to bude Marco, lebo odkedy som s ním každý je ku mne drzý.
Otvorím si správu a tam stojí.
Nechcem ťa už nikdy vidieť.-M
Cítila som ako mi slzy padajú. Prečo ma už nechce vidieť? Spravila som niečo zlé? Mali ostatný pravdu? Plno otázok sa mi vynuli hlavou.
Nechcela som to tak nechať a vybrala som sa k nim.
Utekala som dole schodmi a dúfala som, že nikoho nestretnem z rodiny.
Vyšla som na ulicu a utekala som k Marcovi domov.
Zaklopem na dvere a čakám chvíľu. Vtom otvorí pani. Je menšia a má čierne vlasy. Tuším Marcova mama.
,,Dobrý deň je Marco doma?" opýtam sa. ,,Nie ráno odišiel," povie.
,,Ďakujem, dovidenia," odzdravím sa a idem preč.
Možno je v škole. Idem do Studia a hladám ho po celej škole.
Keď ho nájdem je s iným dievčaťom. ,,Všetci mali pravdu," poviem načo sa obidvaja pozrú na mňa.
Marco ku mne pristúpi a odtiahne ma preč.
,,Každý mi hovoril, že si ten najhorší človek na svete, ale ja som im neverila. Neverila som kamarátom, ktorých už teraz nemám kvôli tebe!" zakríčim naňho.
On sa len usmeje a povie: ,,To nie kvôli mne si stratila svojich priateľov ale kvôli sebe. Nezmenila si sa od minulého roka. Si ešte stále to dievča, ktoré nikto nemalo rado. A preto ťa vie každý manipulovať. Keby neprišlo to nové dievča stále si tam kde si bola," povie a odíde.
Je tam stojím a pozerám kým odíde. Potom si sadnem a začnem plakať. Možno má pravdu.
-----------------------------------------------
Ahojte.Prepáčte, že už dávno neboli časti ale nemala s čas, lebo škola bola som chorá.... A nemala som nápady. Tak dúfam, že pochopíte.
Píšte mi neaké vaše nápady. Čo by mohlo byť ďalej.Nemusíte do komentov môžte aj medzi správy. A ak máte na mňa otázku pýtajte sa.
Chcela by som vám poďakovať aj za 700+ reads, ste super.
Otázky k časti:
Čo si myslíte aký život mala Ludmila?
Chcete takú flashback časť?Ak sa časť páčila dajte vote.
A čau.
YOU ARE READING
New Girl | Naty FF (Sk)
FanfictionNaty je dievča z Madridu,ktorá sa presťahuje z jej rodičmi do Buenos Aires. Nemá veľa kamarátov. Rada spieva a tancuje. Má mladšiu sestru. Volá sa Lena. Nájde si Naty kamarátov? Bude sa Naty páčiť v Buenos Aires? Nájde niekoho do koho sa zamiluje? V...