Drugi jedyny rozdział...

3.3K 241 22
                                    

No tak jakoś wyszło, że napisało się jeszcze jeden rozdział tak przez przypadek... :)

- No i co tam za porno oglądacie?- Natasha weszła do jadalni, w której siedział Clint, Banner i Steve, pochyleni nad laptopem.
-Tasha, ciiii- szepnął Bruce.
Dziewczyna podeszła do grupki przy stole i spojrzała na ekran. Od razu zorientowała się, że to połączenie z podsłuchem.

I believe I can flyyy! I believe I can touch sky...

- Matko bosko!- jęknęła Romanov słysząc pochodzący z głośniczka głos Starka.- Czemu do cholery słuchacie naszego geniusza pod prysznicem?

You can't kill me, I'm immortal!

- Czego on słucha?!- wzdrygnął się Steve.- Już wolałem jak śpiewał Bogurodzicę...
-Debile- prychnęła Natasha i wyszła z jadalni, przy okazji kradnąc z rąk Clinta kanapkę, którą właśnie miał włożyć do ust.
- Steve, nie sądzę, żeby działo się tam coś bardziej ciekawego niż solowy koncert Tony'ego z akompaniamentem prysznica.- Banner był już szczerze znudzony.- Na prawdę myślisz, że nie ma nic lepszego do roboty niż pukanie Lokiego?
- O co chodzi z Lokim?- w drzwiach pojawił się Thor.- O czym mówicie?
Thor był chyba nie w temacie, a na pewno zwrot "pukanie Lokiego" nie gościł w asgardzkim słowniku boga piorunów. Jednak jego pojawienie się w pomieszczeniu sprawiło, że cała ekipa podskoczyła jak na zawołanie.

You can't fuck with meee!...

Po tej zwrotce Clint zatrzasnął ekran, a Rogers wykrzywił się zniesmaczony.
- OH, nieważne Thor. To nic ważnego.- uśmiechnął się Bruce i spojrzał na resztę- Myślę, że już czas się zmywać, co?
- Taaak, ja już właściwie szedłem do siebie- Clint zrozumiał aluzję i po chwili zniknął za drzwiami. W jego ślady poszedł również Banner. W stołówce został tylko Steve i Thor, który zaraz przypadł się do Kapitana.
- Mógłbyś mnie nauczyć korzystania z tego cudeńka?- skinął na leżący laptop.
- No pewnie- uśmiechnął się podstępnie Rogers- Czytałeś kiedyś blogi o sobie?
-Nie sądzę, ale chętnie się zapoznam.
- Ok...- uśmiechnął się jeszcze szerzej, wyszukując frazę w przeglądarce.- No to zaczniemy od Thorków...

FrostIron <3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz