Yoy på bildet.
_______________
Yoy p.o.v.
Jeg åpner opp øya som føles som lin som er sorti sammen.
"Hevlete" mumler jeg når jeg kommer på hva som skjede i går. Jeg reiser meg opp i senga og tar hode i henda mine.
"Du nå stå opp. Det er trening!" Roper en kjemt stemme. Noen åpner opp døra og kommer inn.
"Ingen tid til somling eller grining" sier Per strengt og ser på meg.
"Ja vel Per" sier jeg og reiser meg opp fra senga. Jeg subber bort til skapet og tar ut en trengs taits og en sports BH. Slenger på meg noen nick sko som er svarte og løper inn på badet.
"Frøya!" Roper jeg. Hun kommer løpene inn.
"Hva?" Spør hun. Jeg peker på håret mitt. Hun nikker og tar tak i det. Hun setter det opp i en hestehale.
"Takk" roper jeg og løper ut til trenings rommet. Det er et stort rom. Det er våpen plasser på en hel veg for høyet for meg. På venstre side er det trenings bukker. På mitten av gulvet er det plass til å trene på evnen eller noe sånt. Jeg ser meg rundt etter Per, men han er her ikke.
"Pappa hva gjør du her også deg Even?" Spør jeg forvirret.
"Skal du gå så lett kled?" Spør Even og gliser.
"Perverse girs" mumler jeg og steller meg foran de med en hånd på hofta.
"Jepp Per barre veket deg og ikke noe mere. Vi skal trene deg. Jeg har snakket med Even og ha skal bli sparringpartneren din framover" sier pappa.
"Hva?! Nei!" Roper jeg frustrert.
"Jo det skal jeg" ler Even ondt.
"Da begynner vi med å trene ilden din vis meg hva du er laget av nå" sier pappa og klapper i henda. Jeg steller meg i kamp posisjon og hendene mine begynner å lyse rødt. Flammer. Jeg lager ild kuler og skyter de mot Even. Han bekker det med å hoppe unda så det treffer pappa i stede.
"Opps" sier jeg og ser på han.
"Yoy!" Roper han. Jeg begynner å løpe og han løper etter meg.
"Hjelp!" Roper jeg og løper for di Per og Frøya. Degge to ler når de får se pappa. Han er dekket av sot. Og lit av håret hans er i flammer. Haha han ser ut som en boms.
"Eeee" roper jeg når han får tak i meg.
"Pappa!" Roper jeg, men ler samtidig.
"Ikke gjør det igjen tilbake til trenings nå" bruner han. Jeg sukker og reiser meg opp.Etter treninga.
Jeg leger meg ned i senga og lukker øya. For en slitsom trening. Pappa er være en Per og da nå jeg ta hundre situps! Hvor gang jeg gjør en liten feil. Det føles som en elefant ha gått over meg tusen ganger. Sport er ikke min greie. Selv om jeg har en liten six-pakk så betyr det ikke at jeg er avhengig av trening. Blir tvingt er det riktige ordet.
"Du har besøk" ser en stemme.
"Gå vek Even" sier jeg og kaster puta på han.
"Blir du med å bader i sjøen?" Spør han og ser på meg ned valpe øyne.
"Har jeg noe valg?" Spør jeg. Han rister på hode og går ut av rommet. Jeg går til klesskapet og tar frem et svart bikini med nagler og en mørke rød under del. Jeg tar det på meg og en hvit gjennomsiktig kjole over. Jeg setter håret i en dått og gå ut i gangen. Han står klar i en mørke grønn bade bukse. Han har et håndkle under armen sin. "Da går vi" sier han glad og tar tak i armen min."Åå det gjør vondt!" Roper jeg når han drar meg.
"Så gå fortere!" Roper han. Jeg begynner å løpe etter han og han sliper meg.
"Første mann!" Roper jeg og spurter ut og løper på en sti bak slottet. Stien er grusete og det er mange plantet som har vokst så den syns nesten ikke. Han spurter fordi meg og hiver fra seg håndkleet i sanden og løper ut i vannet.
"Faen!" Roper han når han treffer det kalde vannet.
"Dust" ler jeg og hoper ut fra en klippe. Jeg passer på at det ikke er steiner der jeg lander. Det blir et stort plask og jeg svømmer opp til overflaten.
"Er det ikke kaldt?" Haker han tenner og spør meg.
"Nopp jeg varmer vannet der jeg kun er med evne min" erter jeg.
"Da kommer jeg til deg" sier Han flørtete.
"Æsj unge!" Ler jeg tullete. Han steller seg ved sina meg og duker. Hvor ble han av. Jeg ser rundt i vannet. Plutselig kommer han under meg og løfter meg opp så jeg sitte på skuldra hans.
"Slipp meg!" Roper/ler jeg.
"Ok" sier han
"NEI!" Roper jeg og detter ned i vannet.
"Jeg går på land og soler meg" sier jeg surt og går.
"Hvordan kan en djevel få anen fargen end hvit?" Roper han forvirret. Jeg viser fingeren til han og leger meg ned i sanden etter jeg la håndkle hans på sanden. Du er fikk du igjen. Jeg hører han ler og spruter som et lite barn. Jeg sur meg litt og det han tyller frem planter i vannet. Det er faktisk ganske stilling."Vi bør dra hjem nå" sier han og kommer inn på land.
"Hø?" Sier jeg søvnig. Jeg nå ha tatt en liten blund... Han ser surt på meg. Jeg reiser meg opp og gir han det sandete håndkle.
"Dust" mumler han frustrert og rister det av på meg.
"Å nå fikk jeg det i håret mitt!" Roper jeg og slår han i skuldra.
"Auuu!!" Roper han og tar seg der jeg slo han.
"Unger er noe dritt. Kone vil ha en selv" sier en mørk stemme ikke så langt unna. Degge to spiser øra og går til lyden. Vi leger oss ned i en busk og ser tre menn stå i rustninger.
"Ja det kan du si. Se på prinsessa til djevelen. Hun er som et jævla barn hele tiden og hun er 20 år jo" sier Nr. 1.
"Vi skal drepe henne og kompisen hennes. Ulvene klarte det ikke så da er det vår oppgave gutter så kom igjen" sier Nr.3.
"Kongen har kommet hjem. Vi drar til slottet og dreper alle" sier Nr.2.
"NEI!" Skriker jeg og hopper frem.
"Yoy!" Roper Even og hopper frem ved sina meg. Degge gjør seg klare for kamp.
"Drep de!" Roper Nr.1. De trekker sverda sine. Jeg tar opp høyet hånd og knyter den sakte. Nr.2 faller på baken og begynner å hoste blod. Han blir blekere for vært sek som går. Blodet han slutter å strømme i blodårene. Jeg har tørket blodet.
"Du drepe broren min!" Roper Nr.3. Han går til angrep og kutter meg i skuldra. Jeg gir fra meg et smerte stønn. Jeg tar tak i armen hans og breker det. Jeg hører et knekk og ser at han lider av smerte. Jeg puster ild på han og han starter å brenne. Han som er igjen slå til Even så Even faller på baken. Nr. 1 tar sverdet hans i magen til Even.
"Nei!" Skriker jeg og slår ned 1. Han tar tak i armen min så jeg ikke rekker å gjøre noe. Han tar to finger på panna mi. Jeg føler han suger ut energien min. Jeg faller sammen på baken. Det siste jeg husker er at pappa kommer løpene med soldater.
YOU ARE READING
Djevelen's Datter
FantasyEn jente som ikke har sett si far på over 10 år kommer tilbake. Hun var 3 år når han dro. Nå som hun er 20 år er hun mektig. En mektig skapning. Hun er meling datteren til djevelen selv. Hvorfor kommer faren tilbake til henne?Hva vill han ha gjør me...