yeni okul

25 1 0
                                    

Yeni bir okul...
Burası kız erkek karışık bir yatılı okuldu. Yeni arkadaşlar edinebilirdim iyi biri olabilirdim. Belki bir gün.

Okuldan içeri girdiğiimde herşey rengarenkti. BERBAT!
Ben bu okulda 1 dakika durmam...
Gercekten iğrenç. Ben  dikkat çekmeyen renklerden yanaydım aslında. Biraz garip burası...
Neyse bunu yapmaya mecburum. Hadi başlayalım.

........................................................................
-merhaba Deniz ben.

-merhaba Deniz otur lütfen.

Müdürün odasıda renkliydi. Koltuğa yayıldım.

Kadın boğazını temizledi.

-Okulumuza hoşgeldin Deniz. Biliyorsunki okulumuz karışık. Yani kızlarla erkekler ayrı katlarda ama bir rahatsızlık olursa bana danışabilirsin.
Müdüre hanımcığım yatak odasını ve katı yazıp bana vermişti.

Kat 6 yatakhane 3 hmm.
Merdivenlerden çıkarken sarsıldım kim çarptı bana ya.

-ah özür dilerim çok pardon sana yardım ediyim , üzgünüm.

-sorun değil ,dedim.
Ben alışığım sonuçta düşmeye...

Yüzünü göremediğim çocuk yanımdan koşarak geçti. Yukarı çıkarken iki erkeğin konuşmasını duydum.

-oğlum okula güzel bir hatun geliyormuş bir ara sıkıştırırız.

- Benim olucak lan o iddiaya varmısın?

- Varım lan görücez.

Bir anda karşılarına çıkınca şaşırdılar.

- Hey siz ikiniz. Merhaba kulak misafiri oldumda yanlışlıkla, kim bu yeni kız ?

-kim diyen.

Çocuk bana göz kırptı

- peki o zaman şöyle açıklıyım. BENİM ERKEKLİĞİYLE BAŞI BELDA OLAN TİPLERLE İŞİM OLMAZ.

Sesim fazla yüksek çıkmıştı. Sinirlenmiştim. Bir kızı iddia konusu olarak nasıl kullanabilirlerdi.
Bazı kızlar bana bakıp konuşuyorlardı bazıları ise tip tip bakıyordu. Bende onlara baygın bir şekilde bakınca homurdanarak gittiler. Bavulu alıp odaya çıkacaktımki, 3 kız  beni bir odaya tıktılar ve kilitlediler ve ardından alttan bir not gönderdiler.
"Kendin kaşındın yeni kız bunu sen istedin bir daha boyundan büyük işler yapma"

Neydi bu şimdi !

RuhsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin