DUMAN?!

25 0 0
                                    

Biraz bekledim. Ama kimse yoktu. Bağırmaya başladım.
- Açsanıza kapıyı pislik herifler .
Ses yoktu korkmaya başlamıştım annem gittiğinden beri böyleydi bu karanlıktan korkardım...

- YARDIM EDİN!!!

Koşma sesleri duydum biri kapıyı açmıştı. Yüzünde morluklar vardı.

- iyi misin ?
Ellerimi tuttu ve ben kaldırdı çok yakındık. Hemen uzaklaşıp

- Evet teşekkür ederim.

Ben giderken arkamdan baktığına emindim bende baktığımda göz göze geldik. Ve bana göz kırptı. Hey! Beni kurtarması ona bu hakkı vermiyordu.
Odama çıktım. Yatakhane 3 hah ! Buldum işte. İçeri girince herkes şaşkınlıkla bana baktı.

- Merhaba sen yeni kız olmalısın.

Sesin geldiği yere baktım. Bana sevimli bakan bir kızla karşılaştım ve yapay bir şekilde gülümsedim uykum vardı ne yapayım.

- Evet, sanırım burda uyuyacağım yatağım nerede .

- Cam kenarındaki senin, yıldızları seviyorsundur değil mi ?

Ben yıldızlara aşıktım aslında beni sorgusuz anlayan tek canlılar onlardı yanlızlık işte...

- Evet çok severim.
Kız koluma baktı dövmelerime birde bana.

- Çok farklısın.

Dediğinde bir şeyler öğrenmeye çalıştığını anladım. Kulağına eğilip

-Uzun hikaye.
dedim ve güldüm.

Hemen yatağa uzandım ve gökyüzünü izledim. Saate baktığımda 23.00 dı. Esneyince uykumun geldiğini anlayıp , gözlerimi kapattım.

************************************************************************

Sabah biri bana
- Deniz hadi uyan, dedi.
- Defol , dediğimde biri beni gıdıkladı .
- hadi uykucu bayan kalk artık 5 dakika sonra ders var dediğinde, yerimden zıpladım ve hemen kıyafetlerimi giydim , banyoya koşup dişlerimide fırçalayıp saçımı düzelttim.

Saate baktığımda dersin başlamasına 10 dakika vardı. Hadi ama beni kandırdılar!

- Lanet olsun dediğimde o sevimli şey yanıma geldi.

- kızma yaa, dedi
-Adın neydi senin diye sorduğumda kaşları havaya kalktı ve ,
- Toprak, dedi.
Güldüm ona ve ,
- çok şekersin . dedim gözleri parladı sevdim bu kızı...
************************************
Ders başlamıştı . Bilin bakalım yanımda kim var . Dün beni kurtaran çocuk. Beni izliyordu. Ona döndüm
- Ne?!
-Hiç.
- EMİN MİSİN?
- Hayır.
-Eee?
-Adını öğrenebilirmiyim, dediğinde kaşlarımı çattım sebepsizce.
- Deniz
Cevap vermedi . Ama hala bana bakıyordu . Hoca yoklama almaya başladı. Hiç kimseyi dinlemiyordum.

- Duman
Elini kaldırdı ,demek adı Duman...
Farklı bir isim , ama hoşuma gitmişti. İsim yani çocuk değil. Neyse derste hoca beni tahtaya kaldırdı. Matematik... Hiç kurtulamıyorum ama ben bu soruyu yaparım. Tahtaya doğru yavaşça giderken. Duman denen çocuk hemen tahtaya fırlayıp soruyu yaptı. Ona *napıyorsun sen* sen bakışı attığımda eteğimi gösterip kısa, dedi ağzını oynatarak.

Ne alaka şimdi ona ne ki benim eteğimden.

Ona sorar gözle baktığımda
- Eğildiğinde açılır dedi.
Ona kaşlarımı çattım. Ama o gülüyordu. APTAL!

(Vote yok mu vote )

RuhsuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin