Atlasul

45 8 0
                                    

Nu mi-am revenit încă după ce am citit din jurnalul mamei.

Il aud pe tata strigandu-ma pentru a cobora sa iau masa.Am decis sa mai citesc din jurnalul mamei.Cine stie ce voi mai descoperi nou.
Ma întorc in camera si ii iau jurnalul de pe birou.Cobor in fuga scările si ma asej la masa.O pagina imi atrage atentia aceasta avand desenată o carte cu coperți violet din care iese o lumina puternica iar pe contor sunt ca niste stele.In dreptul ei scria

Azi am fost la biblioteca unde stătea doamna Grimon.Făceam curat pentru a pregăti biblioteca de copii si oamenii care vor veni si vor cotrobai prin fiecare cotlon.Făceam curat in ultimele rafturi cu carti si simteam ca acea carte ma cheamă.M-am îndreptat spre ea si am luat-o.M-am asezat la o masa si am deschis-o.O lumina puternica parca m-a orbit si...
Atata era scris...pagina părea sa fie ruptă...Oare ce a vazut in carte?

Am decis sa merg la biblioteca Grimon si sa iau si jurnalul mamei cu mine.

Pe drum m-am întâlnit cu Andu.I-am povestit tot si a decis sa vina cu mine.

Am ajuns la biblioteca si am asteptat pana când am rămas singuri.M-am îndreptat spre ultimele rafturi unde trebuia sa fie cartea.Nu o găseam.Simteam ca nu este acolo...
Nervoasă am inceput sa gesticulez puternic din mâini trecând involuntar si prin fata raftului.Andu a observat ca in timp ce treceam mana prin fata cărților una începea sa strălucească.
Am luat-o si am pus-o pe o masa foarte retrasă.Ne uităm mirați la ea.Nu semăna cu cea pe care o desenase mama in jurnal.Eu si Andu am pus mâinile simultan pe carte aceasta începând sa strălucească si sa se facă mov cu bucatele mici arginti părând a fii niste stele mici.Parca ne întorsesem in timp,cartea nu mai era plina de praf si nici celelalte.Locul părea a fi viu.
Dintre rafturi aud o voce gingașă venind spre noi
-Hei Kevin ce zici de cărțile de aici?Nu ar trebui sa avem grija si de ele?
Era mama care vorbea cu tata.Trecuse prin noi.Nu puteam sa o ating si nici ea pe mine.Dar noi puteam sa ii vedem.
Am inceput sa ne plimbam printre rafturile goale.Mama împreună cu tata puneau carti in rafturile care mirosea a proaspăt.
Imi era asa de dor de ea...Asa ca am decis sa mai stam o vreme acolo.Ii urmăream peste tot.

Era aproape de asfințit si eu cu Andu intrăm după mama in casa.Aceasta tresare când se întoarce.
-Cred ca ne vede...a soptit Andu.
-Da va vad!a exclamat iritată.
Am sărit si am rasutato pe obraz dar ea rezpingandu-ma dar nu intr-o maniera urâtă.

-Cine sunteti?

-Eu sunt fiica ta.Nu ma recunosti?

-Cred ca mi-as cunoaste copilul...

-Kate,noi nu ne-am nascut încă...daca schimbam trecutul putem schimba si viitorul.

- Ce trecut si viitor?spune mama putin speriată.

I-am facut semn sa se aseze si i-a povestit tot.
Atunci ea aduce o carte cu coperți groase,îngrijite si cu desene pe coperta.

-Acesta este jurnalul meu!a spus ea.

-Si eu il am pe al tau,dar din viitor...
Am băgat mana in geantă dar nu mai era de cat atlasul mov.Cred ca este un paradox.Nu puteau exista doua jurnale in acelas timp asa ca cel din prezent a dispărut...
Asa ca i-am arătat atlasul.Mama l-a recunoscut imediat.L-a luat si a inceput sa îmi povestească despre el.

Aceasta este o carte din Orasul de dincolo de stele.A fost facut de niste călugări împreună cu oamenii care locuiau acolo.In acel oras erau oameni ca noi,cu puteri si au înzestrat si cartea cu niste puteri speciale.Aceasta poate fi activată doar de dragoste pura.
De aceea s-a activat cartea când am atins-o eu si Andu.Fiind ca il plac.Oare el ma place?Ce zic aici...daca este activată de dragostea pura inseamna ca si el ma place?

ORASUL DE DINCOLO DE STELE(Vol.II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum