Pierduți în timp

38 7 0
                                    

Am încercat sa ma apropii de Andu.Pun mana peste a lui si pun capul pe umărul sau.
-Crezi ca este adevarat?
- Ce?zice pierdut in spatiu
-Ca atlasul s-a activat din dragostea...a noastra...
-Da!Mie...Imi..place de tine....tie iti place?
-Dda!spun eu in timp ce ma valbai.

- Ce trebuie sa facem pentru a ne întoarce in timpul nostru? A intrebat Andu după o vreme.
-Trebuie sa existe dragoste pura si atlasul...a spus mama hotărâtă.
-Si unde e atlasul?

Atlasul a dispărut de pe masa...
- Ce ne facem acum?intreaba Andu.
-In prezent nu este un alt atlas?Daca il luam pe acele?Putem sa ne întoarcem nu?
-Se poate...dar nu stim ce efecte adverse pot exista... zice mama punanduse pe gânduri.
-Cum adică...efecte adverse?
-Se pot intampla câteva lucruri care pot distorsiona linia spatiu timp...dar pur si simplu faptul ca sunteti aici cred ca deja ati schimbat tot...
-Deci putem incerca...

Mama si-a luat haina si geanta si am iesit din casa.
Voiam sa ne îndreptăm spre usa bibliotecii dar mama ne-a tras de brat spre un camp plin cu margarete.
Mama ne îndruma spre o piatră si in spatele ei era o groapa.Ne-a zis sa intrăm in ea.M-am uitat la Andu si am sărit in groapa.
Jos era un tunel.Mama a coborât si ea si ne-a zis sa mergem prin el.
La capătul holului erau niste scări si o usa.Mama a urcat prima si ne-a ajutat sa urcam.
Când am intrat in camera simteam un fin miros de mucegai.Era vechea biblioteca a doamnei Grimon.In camera erau multe pânze de păianjen.
Mama se indreapta spre un raft din spate si ia o carte cu coperți violet plina de praf.Când a ajuns la masa si eu si Andu ne-am apropiat a inceput sa arate ca noua.
-Acum pana nu dispareti.spune mama grăbită.
-Puteam dispărea?spun eu nedumerită.
-Daca plecati acum nu mai este vreo sansa sa dispareti.

Eu si Andu ne apropiem de carte,punem mana pe ea si o strălucire puternica ma orbeste.
Suntem tot in biblioteca doamnei Grimon.Oare ne-am întors?
Apare un băiat tanar care ne spune ca trebuie sa iesim.Am pus mana pe atlas si am pornit spre casa.
Afara era un cer senin pe care blîndul soare ne zambea placut.

ORASUL DE DINCOLO DE STELE(Vol.II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum