Düzenlenmiştir...
Dışarıda bir sürü insan bir bölge de toplanmışlardı. Bende merak edip oraya doğru koştum. Onca kalabalığın ardından sonra, neden toplandıklarını anladım. Bu bizim komşumuz Katie. Katie Long. Gözlerime inanmamıştım. Kafası açılmış bir vaziyette beyni görülüyordu. Her yer kanlar içindeydi. Bunu yapan katil herkimse çok acımasız ve insafsız biriymiş. Hemen kocam Barry'i aradım ve olanları anlattım. Kocam henüz işte ve yoğun olduğunu söyleyip evde konuşuruz demişti. Bende olanları bütün akrabalarıma anlatmıştım. Akrabalarımın hepsini tanıyan Katie için onlarda geliyorlardı.
Katie için çok üzüldükleri için hemen yola koyuldular. Bende eve gidip şokumu atlatmaya çalışıyordum. Bunu kim yapmış olmalıydı? derken göz kapaklarım ağırlaştı ve uyudum.
Akrabalarım zile basmıştı. Hemen uyanıp üzerimi değiştirdim ve kapıyı açtım. Olanların üzüntüsüyle hep beraber kadeh kaldırdık. KATIE.. hep birlikte Katie dedik ve içki'den bir yudum aldık. Saat 8:30 olmuştu ve Barry eve gelmişti. Herkese baktıktan sonra salona girip herkesle tokalaştı ve bayanlara sarıldı.
Tüm akrabaları buradaydı. John, Tony, Thomas, Angelina, Bonnie, Cinda, Feliciity bunlarla beraber birçok akrabası gelmişti ama en yakınları bunlardı.
İlk olarak kim hangi câni bunu yapmış olabilir? diye konuştuk sonrasına mezarlığa gidip gömdük ve sonrasında akrabalarımızla çay içip vedalaştık. Vedalaşmadan önce de
Long Ailesine baş sağlığına gittik. Ha birde polislerle filan uğraştık sonra da hepimiz kendi evlerimize döndük. Gece saat 00:13 de artık yalnız kalmıştık. Barry, daha çok polislerin onu da sorgulamasına kızmıştı. Ben daha çok o katilin bizim eve de geleceğinden korkuyordum.
Katie'nin ölümü hepimizi şaşırtmıştı. Katil şu anda sokaklarda dolaşıyordu. saat buçuk olmuştu. Ben hala daha korkuyordum. Eşim ile beraber yattık, tabii ben uyuyamıyordum eşim ise şu anda horluyordu.
İğrenç bir şekilde ölmüş olduğunu, her aklıma kusacak gibi oluyordum. Artık dayanamayıp banyoya gidip kustum. Tam o sırada
Mutfaktan sesler duydum. Ağzımı yıkayıp mutfağa girdim. Etraf çok karanlıktı ve ses çıkarmamaya çalışıyordum. Sonra aniden başımın arkasında bir acı hissettim. O adam mıydı acaba
? sonra arkamı döndüğümde döndüğümde kocamı gördüm ve elinde kar maskesi vardı...
:) 2. Île 9. Paragrafların 2. Paragraftan başlayıp 9. Paragrafa kadar aşağa doğru sadece baş harflerine bakın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE İÇİN KORKU HİKAYELERİ
HorrorböLümler aşağıda her gün bir bölüm yayınlıyabilirim