Dedem bana hep masal anlatırdı. 9 yaşındaydım. O zamana kadar hep anlatırdı. O kadar çok anlattı ki artık tüm masalları biliyordum. 10. Yaş günüm'de gece yarısından sonra odama geldi, elinde'de büyük masal kitabı vardı.
'' Dede artık büyüdüm. Bunlardan'da sıkıldım. Hatta aynı masalları 4 kez dinlemişliğim var.''
Bu sözleri duyduktan sonra masal kitabımı masaya bırakıp bir sandalye çekip yatağımın yanı başına oturdu.
'' Biliyorum. Artık masal zamanın geçti. Fakat bugün sana başka bir şey anlatsam. Gerçek bir korku hikayesi.''
Korku sözlerini duyunca içimi bir heyecan kapladı. ''Anlat dede seni dinliyorum.''
Dedem, ''Gerçek yaşanmış bir korku hikayesi ama sonra korkma.'' Bu sözleri duyduktan sonra daha da dinleyesim gelmişti. Dede artık anlat şunu.
Peki madem
Bu olay bundan tam 9 yıl önce oldu. Köyde küçük bir bebek kaybolmuştu. Herkes ormana doğru gece vakti ellerin'de meşaleler ile koşmaya ve bağırmaya başlamışlardı. Bazı zamanlar'da sessiz olup sesi dinlemeye başlıyorlardı. O köyde'de James diye biri vardı. O birlikten gruptan çıkmış kendi haliyle bebeği aramaya gitmişti.
Elinde'de meşalesiyle orman'da yalnız başına bebek arıyordu. 1, 2 saat sonra kendisi bir ses duymuş. Bu bebek ağlama sesiymiş. Sesin geldiği tarafa doğru koşmuş.
Bebek ağlama sesi o kadar yakından geliyormuş ki sanki bebek tam önündeymiş gibi. Az daha gittikten sonra ağlama sesleri kesilmiş ve önünde hiçbir şey yokmuş.
Ama sanki biraz daha uzağa bakınca birisini görmüş.
Dedem anlatırken ürpermeye başlamıştım. Ama yinede can kulağıyla dinliyordum.
Karanlıkta ki kimseyi tam göremediği için yanına koşmuş. Yanına gittikçe anlamaya başlamış. Bu beyaz saçlı ortası kel olan orta boylu, çekik gözlü bir ihtiyarmış. Yanına gidip sende bir bebek ağlama sesi duydun mu? diye sormuş. Adam cevap vermemiş.
Bir daha sormuş yine cevap vermemiş. Bunu birkaç kez daha yaptıktan sonra sinirlenip yaşlının yakasını tutmuş. Yaşlı o anda sırıtmaya başlamış. Bunu gören James dişlerinin de bazılarının sarı olduğunu görmüş.
James daha da sinirlenip tam yüzüne yumruk geçirecekken, yaşlı adamın gözü kırmızı olmuş.''
Dedem'den ses kesilince yüzüne baktım. Normal'de korkmazdım ama gerçek olduğunu şimdi anlamıştım. O yüzündeki sırıtış ve gözlerinde ki kırmızılık bana öylece bakıyordu.