Düzenlenmiştir...
Evimde arkadaşımla beraber korku filmi izliyorduk. Elimizde'de patlamış mısır vardı. Sonra banyo'da ses duyduk. Ben bakarım dediğim'de, yok ben bakarım dedi. Bende ısrar etmedim.
Jessie, gel artık filmin korku sahneleri başlıyor. Ama Jessie'den ses gelmemişti. Jessie hey Jessie. Hiç ses yoktu. Bende beni işletiyor sandım ama iş hiçte öle değildi. Banyoya girdiğim'de ise yerde kanlar vardı.
Her yere baktım ama hiç bir iz yoktu. Tabii şu kandan başka. Kana bakarak biraz durakladım ve kan izi nereye doğru gittiğini gördüm.
Aynaya çıkıyordu. Daire şeklinde aynaya bir kez dokundum.
Hiçbir şey olmadı. Arkamı döndüm ve önümdeki camdan arkamdaki aynanın yansımasını görebiliyordum.
Birden bir şey kımıldadığını gördüm. Yansımada gördüklerime inanamadım. Aynanın içerisinden bir göz bana bakıyordu. Uzun saçlı bir kız. Bu Jessie'di. Hemen arkamı döndüğümde eli aynanın içerisinden bir el uzandı. Benim boynumdan tutuyordu. Bırakması için çabalıyordum. Sonunda o el beni aynanın içerisine çekti.
Her yer kapkaranlıktı. Bir tek bizim banyoyu görebiliyordum. Arkamı baktığım'da Jessie'yi gördüm. Çok değişmişti. Sonra konuşmaya başladı. Sesi boğuk ve kalın çıkıyordu sanki içine bir şey... bir yaratık girmişti.
''Buranın hükümdarı bana anlattı ve bende sana anlatacağım.''
Bu yerin adı Homolos ve burada olan kişiler homonkulus. Diğer adıyla Yaratıklar diyebiliriz. Buranın kuralı kim bu aynanın arka tarafında ki kişileri burayı çekerse o özgür olur ve o insan buranın tutsağı olur.
''Hiçbir şey anlamıyordum. Sonrası ellerim siyahlaştı ve etraf karanlıklaştı.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE İÇİN KORKU HİKAYELERİ
TerrorböLümler aşağıda her gün bir bölüm yayınlıyabilirim