Part 9 ( Pertemuan yang tidak disangka)

25 3 0
                                    

Hari yang Ain tidak merelakan telah tiba.

Di lapangan terbang KLIA." Ain... bila dah sampai sana chat aku tau." kata Azwa." Yelah..." Ain tersenyum."oklah. Ko punya flight dah nak dekat. Dan lagi satu jangan lupakan aku ye." Azwa memeluk Ain." Ye...." Ain membalas pelukkan Azwa. " oklah... aku gi dulu...bye" Ain beredar. Akhirnya Ain pergi ke Amerika..

5 tahun kemudian di lapangan terbang KLIA.

Seorang gadis mencari seseorang di tempat menunggu di lapangan terbang. Tiba-tiba.. "bukk" gadis itu telah melanggar seseorang. " I'm so..so..sorry... Are you ok?" Kata gadis itu dalam keadaan serba salah. " Haah... I'm OK.." kata orang itu daripada suaranya seperti lelaki. " sorry.. I have to go now..I'm sorry about that. " Gadis itu terus pergi tanpa memandang wajah lelaki yang dilanggarnya itu tadi. " Ain!!!! " tiba-tiba kedengaran jeritan seseorang memanggil namanya. " Azwa!!! Lama tak jumpa ko!" Ain pun menjerit apabila nampak rakan karibnya. " Aku pun... rindulah kat ko." Memeluk Ain." Aku pun sama dahlah kita sambung kat rumah." Ain meleraikan peluk. Mereka pun keluar dari lapangan terbang. Pada masa yang sama... " Ain... takkanlah.. dia.. Nurul Ain Nabella yang aku cari selama ini." Seorang lelaki bermonolog pada dirinya apabila terdengar jeritan tersebut.

Siapakah lelaki itu? Bagaimanakah lelaki itu mengenali Ain?
Sila tunggu part yang akan datang.....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 05, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Aku Sudah Jatuh Cinta?Where stories live. Discover now