4.BÖLÜM

59 13 2
                                    

Bölümü medyada ki müzikle okumanızı tavsiye ederim:)

İyİ okumalar :)

RÜYAMDAN...

Tek yaptığım ablama yük olmaktı. Kendi bile söylemişti bana bunları. Ben o evde daha fazla kalamazdım. Hem de Koray'ın attığı tokattan sonra. O da diğer erkekler gibiydi. Abim yerime koymuştum ben onu. Ama o ne yapmıştı? Bana ihanet etti! Nasıl kalkışmıştı beni öpmeye?! Ablamı hiç düşünmemiş miydi? Bizi öyle görseydi asla bir daha bakmazdı yüzüme. Ve ben buna dayanamazdım...

Karanlık sokakta yürüyordum yapayalnız. Lambaların saçtığı ışık kadar görüyordum ilerisini. Ayakkabılarım yağmurun bıraktığı nemli taşlara basıyor ve ses çıkartıyordu. Dümdüz ilerliyordum. Nereyi gideceğimi bilmiyordum. Ayaklarım tarif ediyordu bana yolu. Tenimde oluşan soğukluk hissiyle başım hafiften ağrımaya başlamıştı. Şiddetli bir sancı olmaya başlamıştı geçen beş dakikadan sonra. Tam yere yığılacakken biri tuttu kollarımdan. Yüzümü beni tutan kişiye çevirdim. Bir anda gözlerim fal taşı gibi açıldı gördüğüm kişi yüzünden. Tüylerim diken diken olmuş kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu. Ama nasıl olur? Sen........

....

Kolumu hızla çekip bir adım geri çekildim. Bu Buğrahan idi. Evet şimdi bir de sapığımla uğraşacaktım. Mert'in kardeşiydi Buğrahan. Her şeyi mahvetmişti . Şimdi hiçbir şey olmamış gibi nasıl çıkabiliyordu karşıma? Ona nefret dolu bakışlarımı yönelttim.

"Allah senin belanı versin! Ne istiyorsun benden?! Yetmedi mi bana yaptıkların?!"

"Sana da merhaba Rüyam."

Sesi boğuk çıkmıştı ve gözleri dolmuştu. Gözlerimi dolmuştu? Sanki pişman olmuş gibiydi. Ama böyle bir duygu Buğrahandan beklenemezdi. Ben beklemezdim.

"Canın cehenneme!" diye bağırdım. Arkamı dönüp koşmaya başladım ama Buğrahan bana yetişip kolumdan tuttu ve durdurdu beni.

"Konuşmamız lazım Rüyam. Ben artık bunları içimde tutamıyorum. Çok pişmanım! Çok!"

Kısa ve sesli bir kahkaha attım. Sinirlerim bozulmuştu. Şuan onu boğmak istiyordum ama gözleri pişman olduğunu yansıtıyordu bana. Dinlese miydim ?

" Neymiş bu içinde tutamadıkların?! Bakalım bu sefer neyi sıçacaksın?! "

Sertçe kolumu tuttu ve sıkmaya başladı.

" Bırak kolumu! "

" Beni dinleyeceksin! "

" Söyle o zaman! Söyle! "

' Ne olursa olsun artık! ' diyen bendim. Şimdi onu dinleyecektim ama söyleyeceklerinin beni üzmesinden korkuyordum.

" O sıralar Mert sana nasıl aşıksa bende sana bir sana bir o kadar aşıktım. İçimde tutmaya çalıştım ama yapamadım Rüyam! Sana deli gibi aşıktım! Seni unutmaya çalışıp kendimi kandıramazdım! Ve........ ve Mert ben seni öperken görünce çok sinirlendi. Mert bizim gizli bir aşk yaşadığımızı sanmış. Ben bunu Mert'e anlatmaya çalıştım.... Beni dinlemedi!İnanmadı bana! Kavga ettik. Sonra senden intikam almak içinde başka bir kızla yattı ve fotoğraf çekilip o görüntüleri ablanın telefonuna gönderdi. Devamını sen biliyorsun zaten."

Gözyaşlarım özgürlüklerini ilan edip yanaklarımdan aşağıya doğru akmaya başladı. Hepimiz ne olursa olsun gerçeklerin karşısında çaresizizdir. Bende bu durumdaydım işte. Çaresizdim. Bu ağırlık kalbime bir taş gibi oturmuştu sanki. Kalbimin atışları yavaşlamaya başlamıştı.....Derin derin nefesler almaya çalıştım. Başıma feci bir ağrı girince yere yıkıldım aniden. Koray'ın ismimi bağırışını duydum ve o karanlığı andıran gözlerini gördüm gözlerimi kapatmadan önce.

...........

Gözlerimi açtığımda yanı başımda duran ablamın sesini duydum. Bakışlarımı ona çevirdim. Çok bitkin ve halsiz gözüküyordu. Çok üzgünüm abla..... Çok üzgünüm sana bunları yaşattığım için ama sona erecek. Bir daha seni üzmeyeceğim. Söz veriyorum...

" Rüyam?! Ah Rüyam. Çok korkuttun beni." dedi ve yanağımdan öptü

" Ben iyiyim abla. " dedim ve gülümsemeye çalıştım her ne kadar beceriksiz olsam da. Yapamıyordum ki. Gülmeyi... Gerçek anlamda gülmeyi unutmuştum ben.

"İyi falan değilsin. Haftanın üç gününü hastanede geçiriyorsun!" diye bağırdığı sırada içeri doktor ve arkasından da Koray girdi. Doktor yanıma gelip konuşmak başladı.

"Bu sürekli bayılmalarınızın sebebi epilepsi hastalığı. Tahminlerime göre Beyninizden kaynaklı bu hastalık. Sürekli bayılmanız ve şiddetli başı ağrınız da bunun kanıtı. Eğer hastalığınız ilerlerse felç geçirebilirsiniz."

Doktorun dedikleri sol kulağımdan girip sağ kulağımdan çıktı. Çünkü umursamıyordum. Bunları yaşayacak zamanım yoktu ki. Olmayacaktı...

Diğer günler ablam sürekli başımdaydı ve yemek yemem için uğraşıp duruyordu. Bende onu kırmamak için bir kaç bir şey indiriyordum mideme. Koray ise sadece ablamla ilgileniyordu. Bütün ilişkisini kesmişti benden ama arada endişeli bakışlarını üzerime dikip duruyordu. Öyleydi böyleydi derken günlerim azalıyordu. Tek istediğim ablamı mutlu etmekti. Bu günlerimi onunla gezerek eğlenerek geçirdim. Çok özlemiştim bu günlerimizi.Tanıdı doya doya çıkarıyordum her anımın.....1 Ekim benim doğum günümdü ve ben o gün ölecektim....Tahminleriniz doğru. Evet ben intihar etmeyi planlıyordum. O kadar zayıf ve acizdim işte...

..........

Gece yarısı olunca yatağımdan kalkıp üstümü değiştirdim. Koray'ın ceketinin cebinden anahtarları alıp içi içki dolu poşeti aldım ve dışarı çıktım. Soğuk rüzgar içime girip tüylerimi diken diken etmişti. Hava çok soğuktu. Tıpkı kalbim gibi...

Sabahtan aldığım içkiler elimdeki poşetin içinde sallanıp ses çıkartıyorlardı. İçkileri arabanın yan koltuğuna atıp gaza bastım sahile gitmek için. Geldiğimde bir banka oturup o denizin mükemmel ve huzur verici kokusunu çektim içime. Poşetten çıkardığım içkiyi içmeye başladım. Sonum mu gelmişti şimdi benim? Peki intihar edebilecek miydim? Evet...Üç içkiyi de bitirdikten sonra arabama binip gaza bastım sonsuz yolculuğuma uğurlanmak için. Hızımı gittikçe yükseltiyordum. Sarhoşluğumun etkisiyle yaşadıklarıma gülüp bağırmaya başladım.

" BİTTİ HER ŞEY! BİTTİ MERT! BİTTİ ABLA! BİTTİ KORAY!BİTTİ BUĞRAHAN!BİTTİ RÜYAM!........."

Son gözyaşlarımı da bıraktım yanaklarımdan aşağı doğru.Hızımı daha çok arttırdım ve gözlerimi kapattım. Bir kaç dakika sonra karanlığın beni içine çekip almasına izin verdim.

10 AY SONRA....

Önümüzdeki sınavlar yüzünden yeni bölümü yayınlayamadım :/ Daha fazla sizi bekletmeyip yeni bölümü yayınlamaya karar verdim :) Asıl şimdi olaylar başlıyor arkadaşlar :) Tabi yeni bölümün gelmesi yorum ve votelere bağlı ;) lütfen hikayeyi beğendiyseniz arkadaşlarınızla paylaşmayı unutmayın :* :)



GÖKYÜZÜNDEKİ YILDIZLAR GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin