3.Bölüm ***(Süpriz Bölüm) ***

65 17 1
                                    

Yıldızların altında yürüyorum tek başıma.

Karanlık işlemiş içime.

Ne kadar kaçsam da saklansam da kurtulamıyorum.

Karanlığa aşık olmuşum vazgeçemiyorum.

Yavaş yavaş çekiyor beni içine.

Her geçen saniye tekrardan ölüyorum...

******************

Koray ve Deniz sahilde yürüyorlardı . Koray'ın aklı Rüyamdaydı. Yaptığından pişmanlık duymuştu.

"Keşke Rüyamda gelseydi. Temiz hava iyi gelirdi ona. Aylardır dışarı çıkmıyor acaba bir psikoloğa mı götürsek? Onun için endişeleniyorum" dedi Deniz.

"Aslında bu iyi bir fikir"

Gülümsedi Deniz ve sevdiceğine sarıldı sımsıkı.

"Artık gidelim mi? Merak etmiştir Rüyam. "

" Tamam birtanem. "

Arabalarına binip evlerinin yolunu tuttular.

....

Rüyam akşam yemeğini yememiş odasından hiç çıkmamıştı. Deniz endişelenip odasına gitti. Rüyam yatağında yatmış gözlerini tavana dikmişti. Yanına gitti kardeşinin. sımsıkı sarıldı ona.

" Canım benim. Sana en sevdiğin yemekten yaptım. Hadi gel aşağı inelim. Yemek yedikten sonra da film izleriz beraber. " dedi ve gülümsedi Rüyam'a.

" Aç değilim abla. Yalnız kalmak istiyorum. "

" Yeter artık kendini bu kadar harap ettiğin. Hadi gel aşağı inelim. "

" Abla yalnız kalmak istiyorum!" diye bağırdı Rüyam.

" Rüyam yetti artık. Bıktım canımdan bezdirdin beni. Sözümü dinleyip aşağı ineceksin! Hemen! Şimdi! "

Deniz'in sabrı taşmıştı. Rüyam'ın bu hallerine dayanamıyordu artık.

" Sanane benden! Aç olsam yerdim değil mi?! "

Koray Rüyam'ın odasından bağırışma sesleri duyunca koşarak yukarı çıktı.

" İyi ne halin varsa gör! "

Koray'ı itikleyip hızla çıktı odadan Deniz. Yorulmuştu. Usanmıştı. Ne dese söz geçiremiyordu kardeşine. Rüyam'ı kaybetmek istemiyordu.Korkuyordu onun bu halinden.

Koray ne yapacağını şaşırmıştı. Öylece durmuş ağlayan Rüyam'a bakıyordu. Rüyam birden bağırınca irkildi Koray.

" Ne duruyorsun orada?! Defol odamdan! "

" Bak bu sabah beni yanlış anladın. Benim amacım o değildi. "

" Neydi o zaman?! Neydi amacın?! "

Sustu Koray. Bir şey diyemedi. Ne diyebilirdi ki?

" Ben bu evde fazlalığım. Ablamın hayatını mahfetmekten başka bir şey yapmıyorum. Ablama onu çok sevdiğimi söylersin 'ENİŞTE'!" dedi enişteyi daha sesli bir şekilde. Spor çantasına bir kaç kıyafet sıkıştırıp odadan tam çıkacaktı ki Koray buna engel oldu.

" Çık önümden!"

" Hayır!! Ablanın ne kadar üzüleceğini düşünmüyor musun?! "

" Ablam sen beni öperken görseydi daha çok üzülürdü emin ol! "

Koray aniden yüzüne tokat atınca ne yapacağını şaşırdı Rüyam. Nasıl yapardı böyle bir şeyi? Nasıl cürret ederdi? Parmaklarının izi yumuşak yanaklarında kalmış kıpkırmızı olmuştu. Hızla aktı gözyaşları yanaklarından. İtikledi Koray'ı büyük bir kuvvetle ve odadan koşarak çıktı. Bu sefer engellemedi Koray Rüyam'ı. Engelleyemezdi. Buna hakkı yoktu şu saniyeden sonra. Ama onu takip edecekti. Başına bir şey gelsin istemiyordu.

RÜYAMDAN...

Tek yaptığım ablama yük olmaktı. Kendi bile söylemişti bana bunları. Ben o evde daha fazla kalamazdım. Hem de Koray'ın attığı tokattan sonra. O da diğer erkekler gibiydi. Abim yerime koymuştum ben onu. Ama o ne yapmıştı? Bana ihanet etti! Nasıl kalkışmıştı beni öpmeye?! Ablamı hiç düşünmemiş miydi? Bizi öyle görseydi asla bir daha bakmazdı yüzüme. Ve ben buna dayanamazdım...

Karanlık sokakta yürüyordum yapayalnız. Lambaların saçtığı ışık kadar görüyordum ilerisini. Ayakkabılarım yağmurun bıraktığı nemli taşlara basıyor ve ses çıkartıyordu. Dümdüz ilerliyordum. Nereyi gideceğimi bilmiyordum. Ayaklarım tarif ediyordu bana yolu. Tenimde oluşan soğukluk hissiyle başım hafiften ağrımaya başlamıştı. Şiddetli bir sancı olmaya başlamıştı geçen beş dakikadan sonra. Tam yere yığılacakken biri tuttu kollarımdan. Yüzümü beni tutan kişiye çevirdim. Bir anda gözlerim fal taşı gibi açıldı gördüğüm kişi yüzünden. Tüylerim diken diken olmuş kalbim yerinden çıkacak gibi olmuştu. Ama nasıl olur? Sen........

Dayanamadım ve yeni bölümü yani süpriz bölümü sizlerle paylaşmak istedim. Lütfen sizden ricam eğer hikayemi beğendiyseniz arkadaşlarınızla paylaşın. Ben bu yolda kararlıyım ve sizinde bana yardımcı olmanızı istiyorum :) Bu çalışmada bana yardımcı olacak kişilere şimdiden teşekkür ediyorum :)

GÖKYÜZÜNDEKİ YILDIZLAR GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin