Medya: Taehyung *-*
Taehyung'la iskeleden indikten sonra evlerimize doğru gitmeye başladık...Eve gitmesem olmaz m ya? Bana kızmış olan iki ebeveyn
var..Evin önüne gelince anahtarımı çantamın içinden bulmakla depelendikten sonra kapıyı açıp içeri girdim..Yavaş bir şekilde kapıyı kapatıp odama giden merdivenleri çıkmaya başladım.
"Chae Rin!" Yakalanmıştım işte
"Efendim anne?"
"Buraya geliyorsun hemen!" Ah, lütfen bir kere düzgün çağır..Çıkmaya başladığım merdivenleri geri inerek salona girdim..
Ve tahmin ettiğim gibi tekli koltukta babam oturuyor,annem ayakta kollarını göğsünde birleştirmiş ve kızgın bir şekilde duruyordu..
"Nerdesin sen?" Diyen babama baktı.
"Dışardaydım baba biliyordun bunu"
"Niye ıslaksın?" Diyen anneme baktım..Cidden bu nasıl bir soruydu..
"Yağmur yağdığı için olabilir mi?"
"Chae Rin, evden sürekli konuştuğumuz zamanlar gitmeni sevmiyoruz"
"Konuştuğumuz mu? Hep kavga ettiğimiz zaman evden gittim..Düzgün konuştuğumuz bir zaman evden gittiğimi gördünüz mü?!"
"Chae Rin!" Diye bağırarak koltuktan kalkan babama baktım. "Odana! Hemen!"
Arkamı döndün ve 'Başka nereye gideceğim ki zaten' diye mırıldandım.Merdivenleri çıktım.Odamın içine çantamı fırlattıktan sonra banyoya geçtim..Yağmurdan ıslanan saçlarımı kuruttuktan sonra odama geçtim. Okul formalarımı çıkartıp patatesli pijama altımın üzerine siyah tişörtumü giydim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sabah kalkınca dünden kuruduğunu umduğum ve şimdi kuruyan okul formalarımı giydim..Çantamı alıp aşağıya indim.Mutfakta oturan anneve babama baktım."Günaydın ve görüşürüz"
"Chae Rin kahvaltı!"
"Gerek yok" diyip evden çıktım..Kulaklığımı takarak otobüs durağına kadar yürüdüm..Diğer öğrencilerle gelen otobüse bindim..Okulun durağıyla benle birlikte bir çok kişi indi..
Oha bunlar bizim okulda mıydı? Ben niye bunları görmedim diye düşünüyordum yanımdan geçen kişiler yüzünden...
Sınıfa girince kulaklığım çıkardım. Hye Soo'nun yanına çantamı bıraktım.
"Günaydın Hye"
"Sana günaydın Chae"
"Ödev yoktu dimi?"
"Chae ciddi misin? Bir ödev var ve ilk derse"
"Ne?! Ödevi ver hemen"
"Yetiştiremezsin"
"Yetiştiririm ver şu ödevi"
"Peki" dedikten çantasından defterini çıkardı..İki sayfalık olan yeri gösterdi.
"Bu ne böyle?!"
"Kitapta belli sayfaları okuyarak özet çıkaracaktık"
"Senin bu özet mi? Peki"
Defterde yazanları hızlı bir şekilde okudum ve benim yapabileceğim bir sayfalık ödev haline geldi.
"Özet böyle olur işte"
"Eksik yazmadın dimi?"
"Yazsam bile yaptım sonuçta"
"Oda doğru"
Sınıfa gelen hoca ile ödevlerimizi teker teker gösterdikten sıraya kafamı gömüp uyudum.Teneffüs ziliyle Hye Soo ile kapının önüne çıktık..Daha yeni gelen Taehyung'u görünce seslendim.
"Taehyung" Beni görünce gülümsedi..
"Chae nasılsın?"
"İyiyim sen?"
"Bende iyiyim..Ben artık sınıfa geçsem iyi olur..Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Bana dik dik bakan Hye Soo'yu görünce korktum açıkcası..
"Noldu?"
"Nolduğunu soruyor musun birde? O Taehyung..Herkes tarafından dışlanan çocuk hani"
"Ben hariç herkes dışlıyor..Bir de oda insan..Onunda arkadaşlara ihtiyacı var" diyip Hye Soo'yu kapının önünde bırakıp sırama oturdum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly ; Taehyung
Fanfiction'Sadece sürekli intihar etmek isteyen birini hayata tekrar döndürmek istedim.' To> @taelovesgguk *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır. [130818] ~ #38