Annemler yattıktan bir yarım saat sonra yatağımdan kalktım..Çantamı aldıktan sonra odamın kapısını sessizce açıp dışarı çıktım..Uyanmamaları için sessiz ve yavaş adımlarla merdivenleri indim..Kapının önündeki spor ayakkabılarımı ve montumu ele alarak dışarı çıktım..
Ön caddelerde tanıdık biri beni görmesin diye ara sokaklardan gidiyordum..Evet, bu biraz tehlikeliydi ama gecenin bu saatinde tanıdık birisinin beni görmesi sorun yaratırdı..
Arkamda duyduğum ayak sesiyle geri döndüm fakat kimse yoktu..Belki aklımın bana bir oyunudur? Yada ara sokakardn gittiğim için psikolojik olarak ayak seside duymuş olabilirdim..Tekrar ayak sesi duymamla arkamı döndüm..Ara sokakların aradaki çıkmaz sokakların birinde bir kıpırdama,bir nefes alış verişleri duyuyordum.
"Hey, kim var orda!" Çıkmaz sokaktaki kişi biraz daha içeriye doğru gidince oraya doğru gitmek istedim ama muhtemelen sonu kötü olabilirdi..Bu yüzden koşarak ara sokaktan çıkarak kendimi iskelenin orda buldum..
İskeleye doğru yaklaşıp tepesine çıktım...Yıldızlara bakarken bir sorun aklıma geldi..Tamam evden kaçmıştım ama nerde kalacaktım? Hye Soo ile zaten küsüm..Taehyung'un nuöarsı bende yok..Sahi numarasını neden almamıştım? Başlayan yağmurla bu düşüncelerde sıyrılıp ceketimin kapşonunu geçirdim..Yağmur hafif hafif yağarken denize bıraktığı minim dalgalanmalar ile güzel duruyordu..Birden bastıran hızlı yağmur ile ceketim ıslanmıştı..İskeledeyken ayağa kalktım.. Çıktığım yerden inmek üzereyken ayağım kaymıştı..Bu muydu? Hayatım bu kadar mıydı? Evden kaçarak özgür kaldığım zaman mı ölecektim? Yere dahada yaklaşırken gözlerimi kapattım..Hoşcakal ailem,hoşcakal Taehyung..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly ; Taehyung
Fanfic'Sadece sürekli intihar etmek isteyen birini hayata tekrar döndürmek istedim.' To> @taelovesgguk *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır. [130818] ~ #38