Taehyung arkasına döndü."Sen? Nerden biliyorsun?" Yavaşca bana yaklaştı. Gözlerinde korku,kızgınlık duygularının karışımı vardı.
"Nerden biliyorsun dedim Chae Rin" Sesini yükseltmiş ve herkesin bize bakmasını sağladı.
"Taehyung sesini yükseltme herkes bize bakıyor" Benim bu dememle etrafına baktı ve normal sesine dönerek "O sendin dimi? O gürültüyü çıkaran?" Başımı evet aanlamında salladım.Taehyung elimden tutarak sürüklemeye başladı.
"Okulun önünde konuşamazdık bu konuyu" derin bir nefes alıp verdi..
"Taehyung, o adamın verdiği şey uyuşturucu mu?" Bu soruyu bir anda sormama şaşırmıştı. Etrafına bakıp saçını karıştı..
"Bak Chae Rin..Evet,verdiği şey uyuşturucu.." Hayır, uyuşturucu değil deseydin olmaz mıydı? Gerçi başka ne diyebilirdi ki?
"Peki ne için uyuşturucu kullanıyorsun? Ölmek için mi?" Dediğimi düşündükten sonra kızgınlığım artmıştı.. "Ölmek için öyle değil mi? Hani yeni bir sayfa açmıştık Taehyung? Hani birbirimizi intihar etmekten koruyacaktık? Uyuşturucu kullanmak dediğin resmen intihar etmek! Ve ben sana yardım edeceğim..O uyuşturucudan seni kurtaracağım"
Taehyung bana şaşkınla bakıyordu..Çünkü söylediklerimin hepsini tek bir nefeste söylemiştim..
"Bırakamam ki..Çoktan bağımlısı oldum ben"
"Bırakamam diye bir şey yok Taehyung..Bırakacaksın ve bunu birlikte başaracağız..Anlaştık mı?" Diyip elimi uzattım..O ise bir elime bir bana bakıyordu.. "Sadece bana güven Taehyung" bunu fısıltı şeklinde söylemiştim..Duyması imkansız olabilirdi.. Bana bakıp gülümsedi ve elimi sıktı.
"Gitmeliyim" dedi Taehyung
"Tamam ama Taehyung lütfen o adamın yanına gitme" Bir şey demedi sadece yoluna devam etti.
Eve kadar yavaş adımlarla yürüdüm..Ya o adama giderse? Ya uyuşturucudan kurtulamazsa? Ya ölürse? Ben böyle sorular boğuşurken çoktan eve varmıştım..Ben kapıyı açmadan annem kapıyı açtı.
"Geç kaldın Chae Rin" Annemin böyle demesi üzerine saatime baktım.
"Sadece 10 dakika geç kalmışım"
"Birde kaç dakika geç kaldığını mı söylüyorsun bana?"
"Evet" Merdivenleri çıkıp odama girdim..Çantamı her zamanki gibi fırlatıp aynıyere düşmesini sağladım..Kendimi yatağa attım..Yatağımın üzerinde duran ayıcığa sarıldım..Bazen ona sarılmak iyi hissettirebiliyordu..
Normalde 8 Ocak'ta gelecek yb'yi şimdi yayınladım..Mutlu oldunuz dimi?~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly ; Taehyung
Fanfikce'Sadece sürekli intihar etmek isteyen birini hayata tekrar döndürmek istedim.' To> @taelovesgguk *Bu kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın alınmıştır. [130818] ~ #38