4

10.2K 760 250
                                    

Medya: Taehyung *-**-**-**-*

  Teneffüs ziliyle kafamı gömdüğüm skradan kalktım.. Sakinleşmeye çalışırken ilk dersi uyuyarak geçirmişim..Sıradan kalktım..Hızlı adımlarla yürüyüp Hye Soo'ya omuz attıktan sonra sınıftan çıktım.. Okul bahçesine çıkarken bankta tek başına oturan Taehyung'u gördüm..Taehyung'un yanına gidip oturdum..Müzik dinlerken kapalı olan gözleri benim oturmamla açtı.. Kulaklığın tekini çıkartıp rüzgarla dağılan saçını eliyle arkaya atarak düzeldi..

"Sabahki olay için özür dilerim Chae Rin"

"Özür dilemene gerek yok Taehyung..Onların benim hakkında düşündükleride umrumda değil..En yakın arkadaşımı kaybetmemde umrumda değil..Unuttun mu biz yeni bir sayfa açtık.."

"Benim yanımda olduğun için teşekkürler.Liseye ne zaman geçtim o olaydan sonra herkes beni dışladı"

"O olay?"

"Chae Rin sana dediklerimi şimdi yanlış anlama..Biz yeni tanıştık ve bu olayı hemen anlatmak istemiyorum..İnsanlara artık hemen güvenemiyorum"

"Benim için sorun değil Taehyung..Ne zaman anlatmak istersen anlatabilirsin"

"Anlayışın için teşekkürler Chae Rin"

  Sadece gülümemiştim..Elbette o olayı öğrenmeyi çok istiyordum ama Taehyung'un imsanşara güvenmemesinide anlıyorum.. Okulun hepsi onu dışlarken gelip onla konuşup hayata yeni bir sayfa açmamız ona garip geliyor olabilirdi..Ya da diğerleri gibi onu sonradan dışlayacağımdan korkuyor da olabilir..

Zilin çalmasıyla ayağa kalktım.. "Sonra görüşürüz Taehyung" diyip gülümsedim.. "Görüşürüz Chae Rin" diyip gülümsemişti..Bu çocuğa gülmek çok yakışıyordu..Okulun içine girince bana bakıp birbiyle konuşan erkek ve kız grupları dikkatimi çekiyor,sinirimi bozuyor ama umrumdada değillerdi..Onları takmayıp sınıfa girdim..Sınıfta okul içinde bana bakıp konuşanlardan bir farkları yoktu.. Sırama oturup defterimi çıkartıp bir şeyler karalamaya başladım.

Okul çıkışında yürüyerek giderken benden önde yürüyen Taehyung'u gördüm..Nedense içimde onu takip etme isteği oluşmuştu ve takip etmeye başlamıştım..Peki niye takip ediyordum? Evini merak ettiğim için mi? Okuldan sonra nereye gideceğini merak ettiğim için mi? İkiside olabilir...Kısaca Taehyung'un nasıl biri olduğunu merak ediyordum..

Taehyung'un tam arkasını döneceği sırada gövdesi geniş olan bir ağacın arkasına geçip saklandım..Taehyung sağına soluna baktıktan sonra yoluna devam etti. Ardından bende sakladığım ağaçtan çıkıp Taehyung'u takip etmeye devam ettim..En sonunda bir çıkaz sokağa girdi..Bende sokağın başında gizlice izlemeye başladım.

Yüzü görmediğim siyahlar içindeki birisiyle  konuşuyordu.

"Seni kimse takip etmedi değil mi?" Sesinden anladığıma göre siyahlı o kişi bir adamdı.

"Hayır, takip etmedi"

"Güzel o zaman ver parayı al malını" Buda ne demek oluyordu şimdi...'Ver parayı al malını' diye içimden tekrar ederken Taehyung cebinden parayı çıkardı ve adama verdi..Adam cebinden küçük bir torbanın içinde duran hapları verdi..Bir dakika? Taehyung uyuşturucu mu kullanıyordu?!

Olayın şokuyla yanımda çöp bidonuna çarpmıştım.."Kim var orda!!" Siyahlı adamın sesini duyduktan sonra ayak sesini duymaya başladım..Ordan hemen koşturarak uzaklaşmaya başladım..Bana yetişmemesini dua ederek gelen ilk taksiye bindim..

"Nereye?"

"Sen sür ama biraz hızlı sür"

"Peki efendim"

Eve gelince taksiuye gerekli parayı verdim.Çantamdan anahtarımı çıkartıp evin kapısını açıp içeri girdim..Annem drek karşımda belirdi.

"Nerde kaldın sen?"

Kolumdaki saate baktım.. "Alt tarafı 20 dakika eve geç geldim..Okulda arkadaş lafa tutmuş veya trafik kalabalık olmuş olabilir"

"Sen yürüyerek gelirdin"

"Belki bu sefer yürüyerek gelmedim..Odamdayım" Merdivenler çıkıp odama geçtim.. Çantamı bir köşeye fırlattım sonrada kendimi yatağa attım.. 'Taehyung uyuşturucu kullanıyor olamaz değil mi? Diyelim ki uyuşturucu değildi neydi peki onlar?'

Butterfly ; TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin