15.

1.9K 181 21
                                    

,,Co chceš Malfoy?" zeptala se Hermiona ledově.

,,No....tak nějak jsem si řekl že by bylo fajn se nějak usmířit. Přece jenom....díky vám jsme já i můj otec volní. A tobě jsem nadával asi nejvíc ... tak  mi přišlo fér začít u tebe. Omlovám se" vyhrkne na jeden nádech.

Hermionina brada se válí až někde u Hagrida. Tohle...nečekala.

Draco před sebe natáhne ruku.

Po chvíli váhání ji Mia přijme.

,,Ahoj jmenuji se Draco Malfoy a doufám že spolu budeme vycházet." usměje se na ní. 

Chtě nechtě se Hermiona musí zasmát. Takového Draca nezná. Pravděpodobně se mu muselo strašně ulevit když tu není hrozba Pána Zla.

,,Těší mě.Jsem Hermiona ... jsem mudlovského původu. A nesnáším rozepře mezi kolejemi." hraje jeho hru.

,,Rád tě poznávám." mrkne na ní blonďák a vypaří se jak pára pod hrncem.

*********

,,Cože Draco Malfoy se omluvil?" vyhrkne Ron.

Sedí na svých oblíbených místech a Hermiona jim právě dovyprávěla zážitek s knihovny.

Harry a Ginny moc nevnímají, neboť jsou moc zabraní sami sebou ale Ron si vše vyslechl.

,,Co jste říkali o Dracovi?" vyhrkne Harry.

,,Mluvíme o něm celou dobu....kdyby jsi mi neocucával sestru věděl by jsi to." prohodí Ron.

,,Zdá se že Draco Malfoy se chce kamarádit." začne od začátku Hermiona nevšímajíc si naštvaného Rona.

********

,,Jaký máš názor na to s Dracem?" zeptá se Ginny Harryho. Po hradě přešli pod nevydětelným pláštěm a teď sedí jezera. 

,,Nevím. Nejlepší bude počkat.  Přece jen...je to Malfoy. Sice jsme se dohodli na míru avšak to neznamená že jsem zapomněl na vše co mezi námi bylo." pokrčil rameny.

V tichosti pozorovali oliheň převalující se na hladině jezera.

To však  netušili že to samé dělá blonďatý  chlapec sedící na okně ve společenské místnosti své koleje. Netušili ani to že on přemýšlí nad tím jak jim dokázat že vše co se stalo ho opravdu mrzí.....


Zase je to strašně krátký.......ale nedokáži se rozepsat. No nic.....DĚKUJI ZA TISÍC PŘEČTENÍ.!!!! Opravdu moc si toho vážím!!!

Crazy








Malérů už jsem si užil na celý život....Kde žijí příběhy. Začni objevovat