Sınıfa girdiğimde Başak hala gelmemişti."Ah ulan Başak azıcık konuşmama izin versen seni bi ip gibi çözücem ama.."
Ben böyle düşünürken Başak içeri girmeden kapının önünde biriyle tartışıyodu.Oğlanın Başağı itip yere düşürmesi bir oldu.Kim lan bu orospu çocuğu?Ahaa Mertti bu.Ben bu çocukla geçen sene kavga etmiştim.Onun yüzünden disiplin cezası almıştım.Sinirle sıramdan çıkıp Başağı yerden kaldırdım.Mert'i tuttuğum gibi kafa attım.Şansızlık bu ki hocanın ayağının dibine düştü.Hocanın kızgın bakışları eşliğinde Mertte bana yumruk attı.Biz böyle devam ederken Başak olduğu yerde bana bağırdı."Yeter Kerem yeter beni korumak sana mı düştü?Bi efelik taslayayım mı dedin?Bu benim hayatım istediğim kişiyle kavga ederim.Karışamazsın" demesiyle ben şok ben iptal ben vefat...
Mert'in karşım da piç smile yapmasına mı yanayım, Başak'ın böyle yapmasına mı yoksa hocanın beni müdür odasına götürmesine mi? Ahh Başak ahh..
Müdür'ün odasından çıktıktan sonra Başağı kolundan tuttuğum gibi duvara yasladım.Nefes alış-verişlerim
düzensizdi."Ben seni sadece korumak istemiştim senin ise yaptığına bak susma bir şey söyle" dedim birden kahkahalara boğuldu.Bu kız cinli mi laan?? Niye durduk yere gülüyo? Ben bunları söylerken birden sustu ve "Birincisi" dedi "bi daha böyle hareketler yapma kolumdan tutup çekmeler filan noluyo?? ikincisi" dedi "ben kendimi koruyabilirim sana ihtiyacım yok" ben bunları sindirmeye çalışırken birden bana bi tokat attı.Ben yanağımı tutarken basıp gitti.#Mert'in Ağzından
Keremden yediğim dayak yüzünden burnum hala kanıyodu.Kerem sınıfta ki kızları korurdu ama bu kız farklı gibiydi onun için.Ne biliyim derste ona olan bakışları filan.Sanırım hoşlanıyo Başaktan. Keremden intikam almak için bulunmaz bir fırsat benim için.
# Kerem'in Ağzından #
Öğleden sonra ki derslere de girip eve gittim.Hala günün şokunu yaşıyorum ya.Niye tokat attı ki? Yani ne yaptım ben ona?
Neyse yarın görücek o küçük ukala :)