İtiraf

9 2 0
                                    

Başak' ın beni öpmesinden sonra büyük  bir şok yaşasamda eve gelmeyi başarabilmiştim.Evde herşey gözüme çok farklı görünüyor yani nasıl desem çok tatlı gibi.Yani şu yemek masasının üzerinde duran örtü bile bana çok cazibeli ve çekici geliyo desem abartmış olmam sanırım.Masa örtüsü ile küçük çaplı bir ilişki yaşadıktan sonra odama çıktım.Allah'ım ne güzel bir gün ya!! Üstümü çıkarıp duş aldıktan sonra  rahat bir şeyler giyip yatağa zıpladım.Telefonu elime alıp watsaapa girdim.Ben böyle işin!! Telefon bu kadar mesajı kaldıramıyo tabi.Napsın yavrucak o da çareyi donmada buluyo.Uzun uğraşlar sonucu mesajlara cevap yazıp telefonu yerine koydum.Başaktan mesaj yoktu ama sanki o buseyle beraber "bugünlük bu kadar" der gibiydi.Ya da ben öyle sanıyorum galiba.Her neyse ben bu kıza fena aşık oldum yaa.Yani onunla beraber zaman dursun istiyorum.Onun deniz mavisi gözlerinde kaybolmak istiyorum falan filan işte.Yani kendime bile zor itiraf ederken ona nasıl söyliyecektim sevdiğimi? Neyse bunları düşünmek için daha bol bol zamanımız olucak zaten.Kız gibi heyecanlanıyorum lan onu görünce.Elim ayağıma da dolaşmıyo lan direk götüme giriyo.Bi saçma sapan gülümsemeler. Oooo daha neler neler.Yarın olabilmem için uyumam gerekli sanırım diye düşünerek öyle uykuya daldım..

# Oğuz'un Ağzından #

Başak'ın öyle şeyler anlatması bende ne biliyim acı bir burukluğa neden oldu.O an kalkıp gitmem tamamen onu kıracak bir söz söylememek içindi sanırım.Ben onun için yani sırf pencerelerimiz karşı karşıya olsun onu her gün görebiliyim  diye odamı bile değiştirmiştim.Çok farklı bir kız.Yani onun yanında kız gibi davranıyorum ki bana kendini sıcak hissetsin.Ama olmuyor.Sanırım Kerem'i seviyor....

Bırak SeveyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin