Çünkü neden?

12 1 0
                                    

Sınıfta sadece ikimiz kalmıştık.Ona baktığımı farkettiğimde hemen kendimi toparlayıp "şey yani eğer yanlış anlamazsan cumartesi günü bir şeyler yapmak isterim " güldü "tabi yap da bundan banane" dediğinde "yani seninle" dedim."Baştan söylesene tamam olabilir" bende bi rahatlama oldu ki o rahatlama tuvalette işin bittikten sonraki rahatlamayı bile geçer.peki ben neden onlunla bir şeyler yapmak istemiştim.Çünkü neden? Çünkü onylu önemsiyorum ve galiba seviyorum.Sonra diğer derslere de girdik.Okul dağılırken evine bırakmayı teklif ettim.Kabul etti (yani ben hiç zorlamadan!!) neyse işte evlerinin önüne geldik.İki katlı beyaz-mor bir villa da yaşıyorlardı.Kapının önünde ki yerde küçük heykeller vardı.Sağ tarafta salıncak hamak ve masa vardı.Sol tarafta ise bi köpek kulübesi ve küçük bir botanik bahçe vardı.Bahçe dizaynı muhteşem diyebilirim.Eve bırakmış tam gidiyordum ki "Kerem" dedi ve yanıma geldi.Bi buse kondurdu yanağıma " bu o tokatın özürüydü" dedi ve hemen içeri girdi.Ben hala olduğum yerde dikiliyorum tabi.Bi ara köpek havlamasıyla kendime geldim.Eve doğru yürümeye başlamıştım."bu şimdi niye beni öptü ki??" diye düşündüm.Böyle düşüne düşüne eveve geldim.Bağırışma sesleri geliyordu.İçeri gitdiğim de babam eve gelmiş bavulunu topluyordu."laan normalde kadının gitmesi gerekmez mi yani bu gibi durumlarda öyle olur ya"..
Annem ise "git git o kadının evine git kucak açmıştır şimdi sana" diye bağırıyordu.Babam duymamazlıktan gelip olduğu gibi dışarı çıktı.Annem ise ağlıyordu.Ben??
Ben sadece olayları izlemekle kalıyordum.Demek ki babamın annemi aldattığı doğruydu.Annemin oda kapısı birden kapandı.Evet annem yine kendini odaya kapatmıştı.Anlaşılan bir iki hafta yüzünü görmek yoktu.Ben de odama gidip direk uyudum.

Bırak SeveyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin