Další kapitolka. Omlouvám se, ale neměla jsem čas ani nápady. Tak doufám, že se nezlobíte. :) A také je toto pro všechny mé příznivce, kteří si přáli pokračování ;)
Rainbow5800
Alian
Po cestě jsem brečela. Pomohla jsem někomu kdo šel proti mě, ale ty co mám ráda. Jsou fuč. Už je nikdy neuvidím.
Legolas
Vyšel jsem potichu ze svého pokoje. A šel jsem do sklepení.
Tam jsem ho uviděl. Byl sklíčený. Měl obavy.
,,Ty jsi Eridor, že ano?" zeptal jsem se ho.
Eridor
Někdo přišel. Bylo mi to jedno. Teď je hlavní jak je Alian. ,,Ty jsi Eridor, že?" zeptala se mě osoba. Svedl jsem lehce hlavu a odkývnul jsem. ,,Střáže odejděte a hned!" křikl. 6 elfů odešlo. Byly jsme tu jenom já a ten blonďák až moc nápadně podobajíc tý ulízaný hlavě. ,,Chci ti pomoct." pokračoval. ,,Alian mi zachránila život. Dlužím jí to." odpověděl. To že Alian udělala? Pomohla jemu. Přesně nevím co jí dluží. Ale už jednou jí pomohl tak proč jí pomáhá znova?
Přišel ke mě a odemknul mi řetězy. ,,Pojď" řekl a já se pokusil rozejít. Ale moje nohy mě zradili. Spadl jsem.
,,CO TO TU DĚLÁŠ!!!" zakřičel ten druhý. Ten který mě mučil. Ta ulízaná hlava.
Legolas
Pokusil jsem se pomoct Eridorovi. Ale upadl. Poté přišel otec. Zařval na mě. ,,Otče já..." nenechal mě dokončit větu. ,,NE!" zařval. Poté přišel ke drakovi a vytasil meč. Jediný meč, který rozřeže dračí kůží. Meč DRAKOBIJEC.
Rozběhl jsem se k Eridorovi a stoupnul jsem si mezi ně. ,,Jestli chceš zabít jeho.Musíš i mě." řekl jsem a podíval jsem se otci do očí.
Cítil jsem k ní něco. A jestli chce otec ublížit Eridorovi bude muset ublížit i mě. ,,Takže ty jsi na její straně?!" zařval na mě. ,,Ne nejsem. Jsem na straně spravedlnosti." Odpověděl jsem mu a propálil jsem ho pohledem.
Alian
Mířila jsem do Roklinky za Elrondem. Cestou mi pořád padali slzy. Axie se prudce zastavila a zůstala stát jak přikovaná. Rozhlídla jsem se. Něco tu nehrálo. Slyšela jsem šustění. Otočila jsem se směrem odkud zvuk přišel. Najednou z křoví vylezlo malé čistě černé vlče nebo možná vrrče. Kdo ví? Mělo kolem těla a pacek obmotaný provazy. Asi pytláci pomyslela jsem si. Občas jdou lidé lovit na jiná panství. Například k elfům, ale i k hobitům či ke skřetům. Ale ti co jsou ke skřetům, jsou tuplem praštěný pánví přes hlavu. Seskočila jsem s Axie, utřela jsem si slzy a opatrně přistoupila k vlčeti. Rozmotala jsem ho a ošetřila. Poté jsem ho vzala do náruče a dala si ho před sebe. Pobídla jsem Axie do cvalu a mířila do Roklinky.
Elrond
Cítil jsem její blízkou přítomnost. Brzo mě navštíví. Ona a Eridor mají velmi silné pouto. Ale dostává se k ní i někdo jiný. Thranduil je od smrti své ženy tak zahořklý, že nevidí lásku někoho jiného. Má zatmění ze svého ega....
Alian
,, Co pak prcku?" pohladím vlče, když jsme s Axie jeli krokem. Zvedla jsem ho a podívala jsem se jestli je to fenka nebo pes. ,, Takže budeš....." zapřemýšlela jsem nad jménem. ,, Budeš Roccatan!" řeknu mu a Roccy mě oblízne. ,, Axie vezmi nás do Roklinky nejbezpečnější cestou," řeknu své kobylce a povolím otěže a nechám její smysl, aby nás tam zavedla.
Legolas
,, Le feuya nin!"(hnusí se mi) zakleju. Nevydržel jsem to. Otec mě nebude zavírat jak nějaké malé elfátko! Sebral jsem si věci a potichu se vykradl ven přes kuchyň. Cestou jsem si vzal lembas a jablka.
,, Aiya Gerona," (ahoj) pozdravil jsem svého hnědého hřebečka. ,, Pojedeme ven, ale musíme se nějak dostat ven a to nenápadně," řeknu mu do ucha. Pohodí hlavou a zafrká. Rychle jsem ho osedlal a dal do sedlových brašen svoje věci. Vzal jsem za otěže a vyvedl ho bočním vchodem. Nasedl jsem a pobídl ho do cvalu směrem do Roklinky....Thranduil
,, Pane!" zvolal strážný. Zvedl jsem hlavu a čekal co řekne. ,, Princ je pryč," dořekl. Bylo mi jasné, že zdrhne. Pokynul jsem strážnému, ať odejde. Zasekl se, ale poté odešel. Jak myslíš synu. Bude po tvém....
Eridor
,, Alian prosím. Neudělej nějakou blbost. Dej si pozor. Legolas jede za tebou, ale v dobrém. Chce ti pomoct. Ten černý je v dračím doupěti," promlouval jsem k mé strážkyni skrze své nitro.
Alian
,, Dobrá jak myslíš Eridore," odpovím mu a dál pokračuji k Roklince.
Projížděli jsme úzkou skulinou. Blízko byl slyše vodopád a šumění řek. Po skále stékali pramínky vody a všude byla cítit sladká voda. ,, Už jsme blízko holka," pošeptám Axie. Pohodí hlavou a zafrká. Usměju se pobídnu jí do klusu. ,, Roccy! Poběž!" zavolám na vlče, které očichávalo kousek skály. Roccatan se rozběhl zamnou s hlasitým štěkotem. ,, Pošuku bláznivá," zakroutím hlavou.
Konečně jsme byly venku z uličky a naskytl se mi pohled na nádheru ROKLINKY.,, V klidu holka," pohladím kobylku, když přechází úzký most. ,, Vítám tě Alian!" přivítá mě Elrond. ,, Velmi ráda tě vidím Elronde" slezu z koně a obejmu elfa. ,, Kobylku ti zavedou do stájí a tohohle si vezmi k sobě," ukázala na malé vlče. Roccyho jsem si vzala do náruče a šla za Elrondem do těch nekonečně dlouhých schodů....
,, Prosím Elronde!" žadoním. ,, Ne Alian. Nedopustím, aby ti něco udělal," protestuje. ,, Nic se mi nestane. Jen chci od tebe vědět kde je dračí doupě," ,, Je na Amanu, ale tam se nedostaneš. Loď se potopí," řekne. ,, Takže musím osvobodit Eridora," řeknu si pro sebe. ,, Alian," ,, Promiň Elronde, ale je to můj přítel," řeknu a obejmu ho. ,, Děkuji ti," odejdu. ,, Roccatane!" zavolám na černouška. Zachvíli ho mám přilepeného na patách. Hvízdla jsem a Axie ke mě přiběhla. Roccyho jsem si posadila před sebe a odjela pryč z tohoto krásného místa.......Legolas
Byl jsem v půli cesty. Můj hřebeček už nemohl, tak jsme šli už je krokem. ,, Co to dělám?" začnu si vyčítat. ,, Takhle ničeho nedosáhnu," promnu si spánky.
Tak je to tu! Po roce jsem konečně vydala další kapitolu a to jen díky vám lidi!!! Moc vám děkuji za to, že toto čtete. Díky vám tato kniha má 1200 shlédnutí a to je je prostě neuvěřitelné!!
MOC VÁM VŠEM DĚKUJI!!!
ČTEŠ
Elfí jezdec [Pozastaveno]
FantasyArda domov fantastických postav. A do její části jsem přišla i já. Narozena a vychovávaná jako bojovník. Musím procestovat celou Ardu, abych našla své pravé Já. Jedna z 5 serií příběhů, které se spojí poté v jednu. :)