bugün 18 yaşıma girdim bunun için aslında çoğu kız sevinir ama bu benim için kötü haber çünkü yurttan cikarildim daha dogrusu yaka paca atildim tamam kabul biraz kavgaci bi insanim gunde en az 3kizin burnunu kiriyorum ama napabilirimki kendileri kasiniyolar bu arada ben Pera Aksoy nami deger "yeşil"boyle demelerinin sebebi gozlerimin yeşil olmasi cidden baska lakap bulamamislarmi cok klise. kendimi tanitiyim 1:67 boyunda siyah sacli vicudunun cogu yerinde dovme olan ve parasini gizlice box yaparak kazanan bi kizim bu isi gizli yapmamin sebebi yurttan atilma riskimin olmasi ama artik yurtta yok tabi kalicak yerimde yok bu arada yurtta kalmamin sebebi ben kucukken ailemim trajik bi trafik kazasinda olmus olmasi onlarin yuzlerini hatirlamiyorum bile sanki hic varolmamislar gibiler ve buda acimin biraz hafiflemesini sagliyo.Ben bunlari dusunurken coktan cehenneme gelmistim bu barin biraz garip bir adi var iceri girdigimde aliskin oldugum ter ve sigara kokusu etrafimi sardi ve onu gordum cehennemin seytani Poyraz Demir adamin isminden bile asalet akiyo ciddi anlamda yakisikli calvin clein mankeni gibi kaslari giydigi takim elbisesinin uzerinden bile belli oluyo derken o yesil gozleriyle gozlerim bulustu hemen gozlerimi kacirdim cunku bu adamdan cok fena korkuyorum aslinda sadece ben deil Istanbul'daki herkes ondan korkar nedeninin bilmiyorum ama illa ki yakında öğrenicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN KIYISINDA
Humor"Aydınlıktan çıkıp karanlığa girmek benim elimde değildi ama Karanlıktan çıkıp aydınlığa girmek benim elimde" -Poyraz