3.Bölüm

45 7 0
                                    

Bardan çıktıktan sonra biraz sahilde yürümeye karar verdim. Şimdilik sanırım bi otelde kalabilirim çünki paramı aldım en az 1hafta yeter bu bana tabi öyle çok lüks bi otelde kalamam. Yolda yürürken önüme 4tane erkek çıktı ve bana dik dik bakıyolar içlerinden bitanesi -Naber güzelim yalnızmısın dedi hadi ama başka bişeymi bulamadınız çok klişe. -siktirin gidin dedim ama sanırım bu onları kızdırmaktan başka işe yaramadı tam tersine üstüme yürümeye başladılar tam o sırada sokağın başında bi araba belirdi ve önümüzde durdu içinden bir hışımla çıkan Ananı oha o Poyraz beymi?? arabadan çıkar çıkmaz adamları yumruklamaya başladı ve ben zevkle izledim çünki cidden haketmiştiler. Adamları öldürecek derecede dövdükten sonra bana yürü gidiyoruz dedi -Pardon? -Anlama kıtlığınmı var yürü gidiyoruz dedi -1.si benimle lütfen düzgün konuşun 2.cisi sizie hiçbiryere gelmiyorum dedim ve arkama dönüp yürümeye başladım ve nasıl oldu anlamadım birden kendimi sarkıtılmış bir şekilde Poyraz'ın götüyle bakışırken buldum Allah var adamın götü bile çok daş ve bir dakika nerden Poyraz oldu ne bu samimiyet iç sesime hak verdim ve kendime kızdım beni resmen arabaya fırlatı arabayı çalıstırdı ve hızla sürmeye başladı -Nereye götürüyosun beni? -Evime -Ne? Neden? ben gelmiyorum evinize lütfen beni bırakırmısın? -Seni bıraktıktan sonra napıcaksın nerde kalıcaksın yanındaki para anca herkesin yiyişmek için kaldığı pansiyona yeter dedi. Haklıydı bişey diyemedim tek diyebildiğim peki oldu. -Ha birde bugün dövdüğün kız barın asıl sahibinin kızı adam seni öldürmek için heryerde arıyo bir süre bende kalıcaksın dedi -Neden umrunuzdayım? -Emin ol umrumda deilsin sadece eğer seni bulursa banada hesap sorar cünkü kızı bana emanetti. dedi evine geldiğimizde içeri geçtik -odan üst katta istersen git yat. -Peki iyi geceler bu arada teşekkür ederim. -Etme dedi. Bende bişey demedim ve odaya çıktım içeri girdiğimde mavi dolap siyah yatak beyaz duvar ve makyaj masasıyla karşılaştım burası bi kız odasıydı sanırım sevgilisinin odası! ne bir dakika ben onu kıskandımmı? yok canım ne kıskanıcam neyse hic birşeye dokunmadan yatağa girdim ve uykuya daldım.

ÖLÜMÜN KIYISINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin