Pera'dan
Sabah yanımda hareketlilik hissettim gece sanırım koltukta uyuyakalmıştık. Normalde yanımda uyuduğu için kızardım ama bu kahve kokusuna karşı koymak imkansız doğrusu. Kalkmaya çalıştım ama kolunu belime daha çok sardı. Bu durumdan rahatsızmıyım? Hayır çünki ondan sanırım hoşlanmaya başladım. Kim patronundan hoslanırki? İç sesime hak verdim ve aniden elini itip ayağa kalktım yüzüne bakmadan banyoya doğru gittim. Dünki filmden sonra bakabilcekmiyim bilmiyorum zaten. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa geçtim ve kahvaltı hazırlamaya koyuldum domatesleri keserken elimide kestim Allah kahretsin bi bu eksikti üflemeye başladım Poyraz aniden içeri girip elimi tuttu ve suya soktu söylenmeyide ihmal etmiyordu tabi-Sakarsın nasıl becerdin bunu yapmayı?
-İsteyerek olmadı heralde yalnışlıkla oldu.
Çok yakın olduğumuzu farkettim nasıl oldu anlamadım birden beni kendine çekip öptü. Ne Bir dakika Öptü!!! Şuan heycandan ölebilirim ne kadar başımdan öpmüş olsada neden yaptı ki şimdi bunu? Çok dengesiz bi insan bazen soğuk davranıyor bazende çok sıcak kanlı. Neyse kendimi geri çektiğimde oda çekildi arkasını dönüp çekmecede yara bandı var yapıştır dedi ve gitti. Bandı yapıştırdıktan sonra kahvaltı hazırlamaya devam ettim son günlerde canım çok sıkılmaya başladı çünkü evin içinden başka biryerde gezdiğim yok bunu Poyraz'la konuşmaya karar verdim birde artık kendime bir iş bulsam iyi olur herzaman ondan otlanamamki ben. Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Poyraz'ı çağırdım kahvaltı yaparken;
-Dışarı çıkabilirmiyim canım sıkılmaya başladı dedim
-İyi gideriz birazdan dedi bende birşey demedim .
-Hadi hazırlan bekliyorum arabada dedi .
-Tamam dedim ve yukarı çıktım üzerime göbek açık t-shirt altınada siyah yırtık pantolon ayakkabı olarakta siyah yüksek tabanlı spor ayakkabı giydim. Eyeliner ve biraz parlatıcı sürdükten sonra hazırdım. Aşağıya indim kapıyı kapatıp çıktım ve arabaya bindim sonrada yola koyulduk 1saat sonra çok güzel bir göl kenarına geldik sanırım festival gibi birşey vardı cünki lunaparkından tutun piknik yerine kadar herşey vardı.
Dönme dolaba binebilir miyiz diye sorduğumda yüzü buz kesti ne dedimki şimdi ben? Tek yaptığı kafa sallamak oldu. Bileleri aldıktan sonra dönme dolaba bindik Poyraz'a baktığımda gözleri kapalı direği sıkı bir şekilde tuttuğunu gördüm tabi yaa bunu nasıl düşünemedim sanırım yükseklik korkusu var elini tuttuğunda şaşkın bir sekilde bana bakıyordu ve hali çok komikti biraz kıkırdadım sonrada korkmanızı gerektircek birşey yok indik zaten dedim ve aşagı indim akşama kadar yapmadığımız say kalmadı Daha önce sanırım hic bu kadar eglenmemiştim sonra eve geldik ben Odama çıkıp duş aldım saçlarımı kuruttun ve uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMÜN KIYISINDA
Humor"Aydınlıktan çıkıp karanlığa girmek benim elimde değildi ama Karanlıktan çıkıp aydınlığa girmek benim elimde" -Poyraz