5.Bölüm

39 4 2
                                    

ozsice yazarımıza ithafen(doğrumu yazdım bilmiyorum sjsjs) yazılmıştır!.

Poyraz'dan:
Dag evine geldiğimizde miniğim uyuya kaldığı için kucaklayarak odasına götürdüm ve şömineyi yaktım o sırada telefon çaldı arayan Biricik!! kuzenim Kuzeydi. Bu çocuğu pek sevmiyodum ama ortak olduğumuz için birşey diyemiyordum.
- Ne var?
-Poyraz bizi polise ihbar eden adamı bulduk depoda, öldürelimmi?
-Hayır bekle geliyorum onun cezasını bizzat kendim vericem.
-Tamam
Pera'yı ne kadar yalnız bırakmak istemesemde arabaya binip depoya doğru yola çıktım. Yaklaşık 1saat sonra deponun önüne gelmiştim hızla arabadan inip Kuzey'in yanına gittim.
-Nerde o pic?
-İçerde.
İçeri girip adamı buldum gözleri kapalıydı yazik! neye bulaştığından haberi bile yok adam sanki yürek yemiş. İstanbul'un en ünlü bir o kadarda gizli olan uyuşturucu mafyasını polise ihbar etti ki oda biz oluyoruz. Adama yumruk atarak uyanmasını sağladım birkaç yumruk attım kağıtla heryerine çizik attım ama ağzını bile açmadı bende fazla uğraşmak istemedim ve kafasına sıktım. Hayat beni acımasız yaptı böyle olmak istemezdim ama yapıcak birşey yok işim bittğinde arabaya bindim ve eve doğru sürdüm eve geldiğimde kapının önünden bile yemek kokuları duyuluyordu iceri girdiğimde masayı hazırlıyordu beni farkettiğinde şaşırdı ve sırıttı ona karşı soğuk olmak istemiyorum ama zorundayım bilmediği çok şey var bilseydi beni asla affetmez ve ölene dek nefret ederdi öyle olsaydıda ona hak verirdim.
-Selam açsındır belki yemek hazırladım :)
-Eline sağlık deyip oturdum ve yemeye başladım gerçekten çok güzel yemek yapıyo. Yemeyi bitirdikten sonra film izlemeye karar verdik film "fifth shades of gray" bu filmi seviyorum ama galiba Pera icin aynı sey söylenemez çünkü filmin yarısını başka yerlere bakarak diyer yarısınıda kucağımda uyuyarak geçirdi. Benimde uykum geldigi için yanına uzandım ve belinden tutup kendime çektim çilek gibi kokuyordu sanırım bugün huzurlu uyuyabilecektim.

ÖLÜMÜN KIYISINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin