Yapılacaklar..

66 1 1
                                    

Ve İşte...
Hastaneden çıktıktan sonra nereye gittigimi bilmeden öylece boş boş dolandım.Bir yandan da düşünüyordum.Ben şimdi arkadaşlarıma nasıl '3Ay' ömrüm kaldığını söyleyecektim.Hele Ezgiye.Yıkılırdı.Biterdi.Ben Ezgiye bunu yapamazdım.Kesinlikle arkadaşlarıma söylemeyecektim.Ve ben oturmuş burada neler yapıcağımı düşünüyorum.Evet kesinlikle ilk 1 ayımı burada arkdaşlarımla geçirmeliydim.Her anımı.Onlara sevgimi hissettirmeliydim.Daha sonra,kesinlikle Los Angeles'a gitmeliyim.Teyzemin ve benim hayallerimizin şehri.Küçükken izlediğim bir filmde kadın Los Angeles'ta hayatının aşkını buluyordu.Orda kendime söz vermiştim.Bende büyüyünce Los Angeles'a gidecektim ve hayatımın aşkını bulacaktım.Ama şimdi aşk kısmı iptal olmuştu.3 ayda ne kadar sevgiye doyabilirdimki.Ve bana da kesinlikle aşık olunmamalıydı.Hiç kimse aşık olduğu kişi tarafından yüz üstü bırakılamaz.Ama ben bilerek ona bunu yapacaktim.Yapamazdım.Ve Los Angeles'ta hayatım boyunca yapmak istediğim şeyleri yapacaktım.Dünyanın en büyük roller coasterına binecektim,o gökdelenlerin en zirvesine çıkıp 'öleceğim' diye bağıracaktım ve paraşütle atlayacaktım.Tüm bu çılgınlıkları yapıp.tekrar İstanbul'a dönüp kalan bir ayımı kuzenim Mert'le geçirecektim.Annem ve babam beni terk ettikleri için,akrabalarımda yüzüme bile bakmadığı için aile sıkıntım yok.Ama Mert.Beni her şeyden çok seven kuzenim.Mert.Ona herşeyi söyleyecektim.Belki ağlayacaktı.Ama yapacaktım.Sonra paramı harcarım,okulumu dondururum,part time çalıştığım yerden ayrılırım.Ne zaman öleceğini bilen insanlar gibi tüm hazırlıklarımı yaparım ve ölmeyi beklerim.1 hafta,3 gün,2 gün,1 gün ve son gün.Herkes evime toplanmis olur belkide.Son saatlerim.1 dakika daha,1 dakika daha.Az sonra öleceğini bilerek yaşamak nasıl bişeyse,öyle yaşarım.Herkes ağlamaklı gözlerle bana bakarken ben hiç ağlamam.Bir köşede arkadaşlarım,bi kosede ailem(!),bi kosede Mert.Hepsini tek tek öperim.Sonra belkide ayni filmlerde olduğu gibi belkide hayatım film şeridi gibi gözümün önünden akar,gözüme bi perde iner,nefesim kesilir ve son.Game Ower.Ölürüm.
Ama ya son günümde yanımda oturan kişilerden bir tanesi değişik olursa.
Ya ölmek sandığım kadar kolay değilse.
Ya...

Media'da Selin var:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

3 Ay!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin