Batıl iddialar ile Müslümanları şirkle suçlayanlara baktığınız da devletten emekli olmuş, emekli maaşı ile yaşıyor. Çocuklarını devletin okuluna vermiş ve hatta imam olmaları için uğraşmış. Devletin sigortasından istifade ediyor, devlete vergisini veriyor. Bunları sorduğunuz zaman "şirk düzeninden faydalanmak" diyorlar. Bu düzeni ıslah edelim dediğiniz zaman "şirkle" suçluyorlar. Bu bir çelişki değil midir?
SONUÇ
Bütün bunlardan anlıyoruz ki, mevcut düzende İslam'a hizmet etmek için parti kurulabilir ve meclise girilebilir, Müslümanların lehine çalışacağına inandığımız veya İslam'a en az zararı olacak partilere destek ve oy verilebilir (hatta vermek zaruridir) ki medyan İslam düşmanlarına kalmasın...Eğer bir kişi oy vermiyorsa bile verenleri şirkle suçlaması batıldır. Bu kişiler Müslümanları şirkle suçladıkları için tövbe etmelidirler.
Hatta bu kişilerin ne amaçla böyle bir yola girdikleri araştırmalıdır. Çünkü Müslümanları oy vermekten alıkoymak, meydanın küfre kalmasına sebebiyet verecektir.
PARTİYE OY VERDİK BİTTİ Mİ?
Müslümanların en büyük sorunu "oy verdik, onlar gereğini yaparlar" diyerek gaflete düşmesidir. Halbuki "İslam'a en az zararı olacağına" inanarak oy verilen oluşum, oy verenler tarafından devamlı denetlenmeli ve sorgulanmalı, hayırlı işlerde destek olunduğu gibi zararlı işlerde hesap sorulmalı, tepki verilmelidir.Bu yolda yürüyen partiler de kimler ile çalıştıklarına, kimleri göreve getirdiğine dikkat etmeli, İslam düşmanlarını "vitrin süslemek" adına göreve getirmemelidir.
Yani bu konuda hem partiler, hem oy verenler şuurlu olursa Allah'ın izniyle İslam için büyük hizmetler verilebilecek, çok yol kat edilebilecektir.
Not: burada yazan her sey alintidir, kendi kalemimden cikanlari ayrica belirtecegim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OY VERMEK ŞİRK DEĞİLDİR
SpiritualBismillahirrahmanirrahim... Dinim İslam, kitabım Kur'an ve peygamberim Hz. Muhammed(sav)'dir. İtikatta mezhebim Maturidi ve amelde mezhebim Hanefi'dir. Son zamanlarda oy vermek şirktir diye yazan pek çok kitapla karşılaştım. Bu kitap da benim onları...