Kristian besvarade kyssen försiktigt och det blev en blygsam, helt fantastisk kyss. Jag släppte hans läppar, lutade mig sakta bakåt, och granskade hans ansikte långsamt. Hela min kropp skakade, som jag hade längtat efter detta! Hjärtat slog hårt i bröstet och jag kände lyckoruset i mig. Kristian kollade in i mina ögon och log svagt. Jag log tillbaka, och då lutade han sig fram mot mig igen och vi möttes i ännu en kyss, en mer vågad kyss denna gången, det var helt fantastiskt! Jag ville aldrig att kyssen skulle sluta, och det gjorde den inte heller. Kristian lade sina händer runt min midja och jag flyttade mig så jag satt gränsle över honom under kyssen. Jag drog mina fingrar genom hans ostyrsliga bruna hår och smekte hans käklinje. Det märktes hur vi båda hade längtat efter varandra.
Kyssen avslutades tillslut, och jag satt kvar gränsle över Kristian.
- Wow.. Mumlade Kristian, då log jag mot honom och lade mina armar runt hans nacke och kramade honom. Kristian lade sina armar runt min midja och tryckte mig nära honom.
Efter en stund bröst Kristian tystnaden.
- Hur mycket jag än älskar detta, så borde vi nog börja gå tillbaka innan det blir allt för mörkt, annars kommer vi inte hitta tillbaka, sade han. Jag nickade, det lät vettigt.
Jag reste mig upp och kände direkt hur kallt det hade blivit, jag hade inte tänkt på det när jag satt tätt intill Kristian.
Jag drog på mig mina tjocktröja, och sedan klättrade vi båda ner från bergskullen och började gå hemåt.- Vad du ser glad ut, sade Annie när jag kom in i tjejernas sovrum. Jag märkte först då att jag log. Jag försökte att inte le, men det var ju omöjligt!
- Aa... Sa jag långsamt och fortsatte le.
- Något speciellt som har hänt? Frågade Annie nyfiket.
- Kanske deeet... Fortsatte jag och log finurligt.
- Men säg då, vi dör ju av spänning! Sade Lisen då oengagerat med sin grova röst. Jag fnittrade till.
- Kan varit så att jag och Kristian kysstes... Sade jag och brast ut i ett ännu större leende.
- Va?! Skrek Annie lyckligt, men Lisen var inte glad.
- Du kommer bli kickad härifrån, sade Lisen som om det var självklart.
- Aa, juste, man får ju inte ha förhållanden inom lumpen, sade då Annie. Det visste jag faktiskt inte om, men det var inget problem.
- Vi håller det bara hemligt, så klarar vi oss. Ni får lova att inte berätta det för någon nu! Inte för någon i lumpen alls! Sade jag och kollade på de båda.
- Men då får ni ju inte gulla eller något framför andra. Vart ska ni umgås? Frågade Annie. Jag ryckte på axlarna, jag hade inte tänkt igenom detta.
- Vi kommer nog på något, sade jag och lade mig ner i sängen. Jag hade fortfarande fjärilar i magen, och min puls verkade inte vilja gå ner. Jag saknade hans kropp mot min. Vilken dröm om han skulle legat i sängen bredvid mig nu, och om han smekte av mig tröjan och... Tankarna spårade helt.
- Angie, sluta le, du ser läskig ut, sade Annie. Jag skrattade till.
- Okej, ska försöka.Dagen efter var pirrig, jag var nervös inför att träffa Kristian, men när jag fick syn på honom gav han mig bara ett leende och inget mer. Det slog mig först då hur jobbigt detta skulle bli, vi kunde ju inte ens kramas inför de andra i gruppen.
Efter dagens övningar skulle jag iväg till duscharna, där trodde jag att jag skulle vara själv med Kristian, men inne i duschrummet var det redan andra som duschade och vi fick beté oss som vanligt. Det var så jävla jobbigt, jag ville bara springa fram och kyssa honom hela tiden.
Efter duschen ställde jag mig framför spegeln och borstade igenom mitt mörka hår. Kristian var kvar i duschen och människor klev ut och in i duscharna.
Snart skruvade Kristian av vattnet i duschen och tog sin handduk. Jag fixade till mitt hår lite snabbt innan jag spanade in honom genom spegeln. Han hade satt sin handduk runt sina höfter.
Snart var han framme vid mig, utan att säga något.
Några hade precis kommit in i duschrummet och var påväg att hoppa in i duscharna.
Jag och Kristian gav varandra blickar utan att säga något. Vi båda längtade efter varandra så mycket.
Jag kollade mot duscharna, väntade spänt på att den siste personen skulle gå in i duschen. Jag märkte snart att även Kristian väntade på det, lite diskret.
Äntligen försvann den sista personen in i duschen och Kristian var snabbt framme vid mig. Han greppade tag om min midja och drog mig till honom. Vi möttes i en ivrig kyss.
Han höll hårt runt min midja och smekte med sin hand över min tunna handduk. Han smekte över mina bröst och klämde försiktigt. Jag andades häftigare mot hans läppar. Han smekte med sin hand neråt och lade handen på mitt innerlår, det kittlades ända upp till underlivet, han gjorde mig fruktansvärt kåt. Han började långsamt med sina fingertoppar smeka sig uppåt mot min fitta och jag stönade till. Jag kysste honom ivrigare och tryckte mig mot honom, jag ville ha honom!
Då plötsligt stängdes en av duscharna av och kyssen avslutades plötsligt. Kristians händer försvann från min kropp och han flyttade sig ifrån mig.
Jag var som helt stelnad efter vad som precis hänt och stod kvar.
En kille steg ur duschen och började torka sig.
Kristian tog sina grejer och började sedan gå mot dörren. När han gick förbi mig gav han mig en otroligt sexuell blick och log smått, sedan försvann han.
Herregud, jag skulle inte klara mig hela lumpen såhär!
YOU ARE READING
Yes sir, yes
Teen Fiction"-Låt säga såhär, jag tror inte du klarar 2 veckor här utan att du börjar klaga på att dina naglar är brutna, ditt smink är slut, eller att killarna börjat kolla lite för mycket på din urringning, sade generalen och flinade mot mig. - Uppfattat, gen...