Sase - Ce sunt astea?

417 14 11
                                    

Huhh... am apucat sa scriu un capitol tot pe fuga, caci pe 10 plec la mare.  :)) Deci va trebui sa mai asteptati inca o saptamana pentru urmatorul cap.   <3  :(

Eu sper sa va placa acest capitol, asa scurt cum e el.  >:D<

__________________________________________________________________'

Sase - Ce sunt astea?

Matt afundase adanc intr-o galeata carpa sa murdara de praf - altadata de un alb imaculat - si se duse cu ea in spatele lui Fayre, cu pasi de pisicuta - precum un detectiv in misiune. Bine-inteles ca ceilalti au pufnit in ras, iar ea isi daduse seama ca ceva era in neregula. S-a intors brusc si atunci il vazuse pe Matt cu carpa saltata la nivelul capului ei.

- Nu! tipa Fayre care era surpinsa si amuzata in acelasi timp. De fapt, cu greu se abtinea sa nu isi lase partea manioasa la suprafata.

Doar glumim si noi, nu suntem la balamuc, isi zicea siesi.

Aceasta alerga prin toata clasa, impiedicandu-se de picioarele bancilor - si cateodata chiar si de ale scaunelor. Matt radea si se tinea dupa ea, cu un singur gand: sa o ude, sa nu o lase sa scape.

- Haideti! Udati-o! ii indemna Matt gafaind in timp ce dadea coltul unei banci din randul de la mijloc.

- Eu plec de aici, caci n-am de gand sa ma ud! spuse Alice, care se retrasese intr-un colt.

Matt scoase un scaun de la locul lui si il puse chiar intre perete si banca, pentru ca la urmatorul tur sa nu aiba pe unde sa scape tinta acestuia. Asa se si intampla, pentru ca Fayre nu fusese atenta la scartaitul scaunului, vrand doar sa scape de Matt si de carpa aceea uda. Dar cand vazu ca nu are timp sa dea scaunul la o parte, iar urmaritorul ei se apropia, se intoarse si-si ridica mainile precum un criminal care se preda politiei - numai ca ea nu se preda.

- Matt... nu... te rog...

Acesta era la cam la 5 pasi de Fayre, deci mai facu un pas in fata.

- N-ai intrazni... jur ca daca mai te apropi cu carpa aia mult nu mai ai ce vorbi cu mine si...

Dar Matt nu mai tinu cont de amenintarile ei si scutura carpa in directia acesteia. Era pregatit sa fuga in directia cealalta, in caz ca Fayre - Fayre pe care o stia el - s-ar repezi la el dupa razbunare.

Ramase nemiscata si nervii clocotindu-i sa iasa la suprafata, precum o cratita cu un continut care sta de prea mult la fiert. Isi inchise pentru cateva secunde ochii, imaginandu-si multe scene prin care ar putea sa-l faca pe Matt sa regrete ce tocmai facuse. Enumera vreo 5 metode de tortura, care de care mai a naibii si cand isi deschise ochii, il fixa pe Matt cu o privire ce ar speria si mortii, fortandu-i sa se bage inapoi in mormant, de unde au venit.

- Ei bine, daca stau sa ma gandesc... vorbi Fayre senina, de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

Mda, iar si-a pus masca aia ca sa cred eu ca nu e nervoasa, isi spuse Matt.

Fayre dadu usor scaunul la o parte din calea sa - in timp ce Matt se dadea inapoi si se feri de ea - si ocoli randul de banci de la perete, pana cand ajunse in fata clasei. De acolo lua si ea o carpa foarte uda si iesi cu pasi lenesi din clasa fara sa arunce o privire in urma - apa picurand in spatele ei.

Alice statea pitita in colt razand, iar Cleo pe langa ea.

- Ce s-a intamplat cu ea de nu a sarit pe mine? il intreba Matt pe Dawson, care ranjea incontinuu de la aceea scena.

Dawson dadu din umeri.

Auzi la el: "sarit". Da ce Doamne iarta-ma crede? Ca-s animal? isi zicea Fayre.

Statea rezemata de perete, cu un zambet siret pe fata, la vreo cativa centimetrii de usa. Uda din cap pana in picioare, se intreba daca Matt va veni dupa ea, pentru a-si plati rasplata pentru acel "dus" superb care i-l daduse ei.

Matt deja se indrepta spre usa, pentru ca nu putea rezista tentatiei. Era al naibii de curios sa afle ce patise Fayre. Dar se opri la un metru de usa, fiind ca auzise o respiratie usoara si un fosnet. Se intoarse spre Dawson cu sprancenele ridicate, vrand sa intrebe ceva in gen "Stii ceva despre asta?". Desi Dawson nu avea nici o legatura cu acel zgomot si stia si Matt prea bine.

- Fayre, chiar nu am vrut, scu...

Dar Matt se opri brusc din. Ce facea? Isi lasa armura jos? Nu trebuia sa faca asta!

Fayre isi inalta capul increzatoare, chiar crezand ca aceasta isi va cere scuze, dar cand il auzi ca se opreste, isi lua carpa in mana si o porni spre usa, vrand cu toata inima sa il faca sa plateasca pe Matt.

In acelasi timp, Matt incepu sa alerge spre usa, astfel incat se ciocnira unul de altul cazand pe jos. Fayre statea intr-o balta si incerca sa se ridice repede, dar piciorul ii aluneca - facand un "pleosc" cand ateriza dinou. Iar Matt avea carpa lui Fayre in cap - acoperindu-i tot capul.

- Ha! Te-ai udat singur! incepu Fayre sa ii faca in ciuda.

- Nu e adevarat, femeie! murmura Matt, in timp ce-si dadea carpa de pe cap.

- Ohhh, n-am auzit bine! Mai repeta o data, mosule!

- Saya, Patrick, stiu ca sunteti aici, vorbea Chace in timp ce traversa camera pana la sifonier.

Ii venise ideea ca cei 2 s-ar fi ascuns in el. Vroia sa il deschida, dar se opri. Chiar e bine sa deschizi sifonierul unei fete? se intreba acesta. Dar, daca ea se ascunde pe undeva pe aici si nu da semne de viata nu asa trebuia sa faca? Se gandi inca cateva secunde dupa care mainile sale mersera involuntar spre manerele sifonierului.

Cu inima batandu-i nebuneste - desi nici el nu stia de ce - il deschise... si... nici urma de Saya sau Patrick

Numai haine viu colorate de ocazie pe umerase. Si mai sus, pe o parte a dulapului... o litera... sau mai de graba... mai multe litere scrise una peste alta. Chace facu un pas in fata pentru a vedea mai bine, desi stia ca nu trebuie sa-si bage nasul.

Era o mare incalcitura acolo, scrisa cu un marker negru.

- "N"... apoi... "P"? Nu. Este un..." J"... si un "C"... ? descifra el literele.

Ce sunt astea? se intreba el confuz, curios si agitat. Si unde sunt cei doi?

Inchise repede sifonierul si iesi pe usa, coborand in fuga scarile.

Afara se intuneca, putin cate putin. 

Saya intra impreuna cu Patrick in club. Muzica bubuia de zor, fetele si baietii dansau energici, luminile aproape te orbeau - miscandu-se in cercuri si multe alte forme, de-a lungul salii.

- Vrei ceva de baut? o intreba Patrick pe Saya, tipand ca sa acopere muzica data la maxim.

- Da! Si vreau sa-mi explici cum ai reusit sa te strecori aici cu mine! radea Saya bine-dispusa.

- Haide!

Se indreptara spre bar. Patrick se uita dupa femei - ceea ce era o obisnuinta la el - , iar Saya fredona melodia ce tocmai o bagase Dj-ul din colt. Se asezara comod pe scaunele inalte.

- Deci ce vrei? Bei tequila? o intreba pe Saya.

- La ocazii speciale,desigur, spuse aceasta zambind.

Ai vrea de fapt să ştii...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum