Capitolul 14 - Confruntare de gradul 0

7.9K 461 25
                                    

Dupa ce m-am trezit in bratele lui Nathaniel - inca goala - m-am ridicat din pat si mi-am pus un halat pe mine. Trebuia sa vad ce face Katelynn.

Cand am intrat in camera ei, Daniel era acolo.

O doamne, nu plecase?

M-am uitat la el si am incercat sa imi cer scuze, dar l-am vazut ca se ridica si ca a inceput sa rada.

- Stai linistita, nu sunt suparat, si chiar daca as fi, nu vreau sa iti stric fericirea. Ma bucur ca te-ai impacat cu el. Acum tu, el si Katelynn, puteti fii familia pe care ti-ai dorit-o din totdeauna, incheie el cu un zambet sincer pe buze.

- Iti multumesc... pentru tot.

L-am luat in brate si l-am sarutat pe obraji. M-am indreptat spre patut, am ridicat-o pe Katelynn si am sarutat-o pe obraji.

M-am uitat din nou la Daniel.

- Cred ca o sa plecam, cu Nathaniel, acasa... Sper ca nu va fii nici o problema, ii spun incet.

Imi zambeste ca si cum e totul ok...

Am iesit din camera si m-am dus in dormitor. Nathaniel se imbracase si ma astepta.

- Hai acasa, imi spune el luandu-ma in brate si pupand-o pe Katelynn pe frunte.

Nu mai era nevoie sa ii raspund. Se stia raspunsul.

L-am vazut ca rade si l-am sarutat incet pe buze.

Nathaniel a facut un semn cu mana si a facut sa apara o gaura neagra.

Inainte sa pasim in ea, un zambet prostesc mi-a aparut pe fata.

In sfarsit... ACASA!

Trecem prin portal si ajungem in camera tronului.

Mi-o ia pe Katelynn din bratele si ma ia de mana.

- Casa dulce casa nu?

Ii aprob si incepem sa ne plimbam pe holuri. Pentru a le arata demonilor ca s-a intors regina - cuvintele lui Nathan...

Si asta am facut cam toata ziua. Asta pana cand am dat de Seline...

Dupa ce Seline, aproape m-a sufocat cu imbratisari si pupici, si dupa ce s-a asigurat ca a pupat-o peste tot pe Katelynn, m-a lasat in pace.

Am intrat in dormitor, unde Nathaniel ma astepta.

Mi-o luato din brate si imi spune ca o va duce sa stea cu Seline.

- De ce? il intreb eu.

- Vrei ca micuta sa ne vada goi si facand sex salbatic de impacare?

- Dar tu vrei sa o mai vezi pe micuta noastra? De abia am scapat de Seline. Nu cred ca e alegerea buna. De fapt nici nu sunt sigura daca o sa o mai gasim pe Katelynn, daca o lasi cu sora ta, ii spun eu razand.

- Stai linistita. E pe maini bune, imi raspunde razand, tu, pe de alta parte, nu esti! adauga el si da sa iasa din camera. Ce zici, Katelynn, cate surioare si fratiori vrei?

- Nathaniel! strig la el imbujorata toata.

- Mai mult de 10? Asa deci. Pai atunci sa ma apuc de treaba, spune el, ca si cum ar vorbi cu Karelynn.

- Hello, adica ce sunt eu aici?

- Oooo, esti sotia mea, draga, care imi va da, cati copii putem face pentru o eternitate.

Vulpoiul!

Nu ii ajungea un copil vroia 10!

O doamne. Pentru erenitate. Sa ii fac copii...

Mireasa din Iad (vol. 1) INGERI SI DEMONIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum